כך תנצלו את החופש לשדרוג חדר הילדים

החודשים הקרובים מעניקים לכם הזדמנות לצבוע קירות ולחדש רהיטי עץ בחדרי ילדים. בנוסף, בדקו אם הגיע הזמן להחליף את המיטה (בית וסטייל, שיווקי)

שדרוג חדר הילדים. אילוסטרציה (צילום: רשיון חופשי פקסלס)

העיקרון המנחה לשדרוג חדרי ילדים הוא להתאים אותם לצרכים שלהם בכל גיל. ילדים עד גילאי 6-7 מסתפקים במועט ולא צריכים יותר מדי מלבד מקום פנוי למשחקים, בעוד בגילאי בית הספר היסודי עולה דרישה לשולחן כתיבה ואביזרים נלווים.

עם הכניסה לגיל ההתבגרות הילדים ידרשו פרטיות מסוימת ותצטרכו לספק להם אותה גם בחדרים משותפים, אך מצד שני זה גם השלב שבו הם יכולים לעצב בעצמם את חדרי השינה והאזורים השונים בבית שבהם הם מבלים.

למזלכם, החופש הגדול מעניק הזדמנות לשדרג חדרי ילדים ולהתאים אותם לצרכים החדשים של המשפחה. בחודשי הקיץ רוב הילדים מבלים בקייטנות, בטיולים ארוכים ובפעילויות מחוץ לבית וזו גם תקופה טובה לשיפוץ קל טרם חגי תשרי. בנוסף, אפשר לנצל את הזמן הפנוי כדי לשפץ חדרים בתקציב נמוך.

צביעת קירות וחידוש הרהיטים: שדרוג בשיטת עשה זאת בעצמך

הדרך הכי נוחה ונגישה לשדרג חדרי ילדים קיימים היא לצבוע את הקירות. פחית צבע קטנה על בסיס מים תעלה לכם 80-90 ש"ח ותספיק בערך ל-15 מ"ר שהם שני קירות ממוצעים, בעוד גלגלת או מברשת צבע יעלו עוד 18 ש"ח. אל תשכחו עיפרון לסימון הגבולות והשתמשו גם במסקינטייפ מוחלש כדי לא לחרוג מהם. שמרו על כללי הבטיחות בשימוש בכיסא גבוה ותנו כמובן עדיפות לסולם.

אם הצבע לקירות לא מספיק ויש בחדר כמה רהיטים ישנים שדורשים שדרוג, תוכלו להוסיף להם ציפוי חיצוני ולשנות בצורה דרמטית את המראה הקיים. ציפוי בד למשל יעלה לכם כ-60 ש"ח למטר ומלבד תצטרכו אקדח דבק חם, אקדח סיכות וספריי אימפרגנציה לבד. בעלות כוללת של 80 ש"ח תוכלו להדק את הבד למגירות העץ ולאחר מכן לרסס בספריי דוחה לחות כדי לשמור עליו לאורך זמן.

מתי מחליפים רהיטים גדולים?

לפי הערכות שונות, הציבור בישראל מוציא כ-4 מיליארד ש"ח בשנה על רכישת רהיטים. זהו שוק גדול שבו התחרות פועלת לטובת הלקוחות ומאפשרת להשיג רהיטים טובים ואיכותיים במחירים אטרקטיביים. מבחינתנו כהורים שמחפשים אחר דרכים טובות ומהירות לשדרג חדרי ילדים, מדובר גם בהזדמנות מעולה להחליף רהיטים ישנים.

תוכלו לדעת שהגיע הזמן להחליף רהיטים מסוימים כאשר הם יוצאים משימוש. אם לדוגמא המיטה של הילדים כבר קטנה ואין מי שישתמש בה, אפשר לנצל את התקופה הקרובה ולעבור לדגמים של מיטה וחצי או מיטת נוער. זו השקעה חד פעמית עם תמורה לטווח ארוך והמיטה תשמש את הילדים עכשיו ואת בני המשפחה בעתיד. לבסוף, ברכישת מיטות ודאו שאתם מוצאים דגם עם פתרונות אחסון או מגירות וכך תחסכו מקום יקר גם כאשר הילדים יגדלו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר