עידו גרינברג, שננו את השם הזה, או בעצם "mismas" בשמו האינסטגרמי, החל בפרויקט המדובר, בו הוא משתף את עוקביו באמרות ומשפטים עדכניים, שנונים, מצחיקים ובעיקר כאלה שגורמים לך לתהות 'איך לא חשבתי על זה קודם?!'. הטקסטים עוסקים בנושאים שונים ובעיקרם אוכל (איך לא?) - כמו: "אדם לאדם - רעב", "חורים בלב שיתמלאו באותה המהירות בה מתמלאים הכלים בכיור שלי", "אני מקווה להמשיך לחלום גם אחרי שאתעורר" ועוד ועוד. הטקסטים הועלו בפונט עברי, מנוקד ומעט מיושן שהוסיף עניין מיוחד לכל הסיפור.

הפרויקט שהפך לפופולרי עד למאוד וצבר לו קהל אוהדים רחב ביותר עד שלפני כחודש תפס תאוצה ובעקבותיו החל עידו לייצר ליין של חולצות מודפסות בטווח מידות רחב, תרתי משמע, תוך התחשבות בנשות הפלאס סייז (לא רק גאון, גם אנושי) עם הביטויים שהפכו ללהיט של ממש בקרב כל מי שמחשיב את עצמו לטרנדי ומעודכן.

עידו גרינברג. גאון ואנושי

אבל לא הכל נוצץ בעסק הזה, ובשבועיים האחרונים עידו נאלץ להגיש תביעה נגד חברת פוקס שיצרה קו חולצות בעל דמיון רב למקור וכן חברת עמינח שיצאה בפעילות פייסבוק המציעה שתי כריות במתנה לגולש שיחבר את המשפט המעניין ביותר תוך שימוש בסיסמה "נ נח נח על עמינח" שעוצבה בטקסט שחור מנוקד.

בכתב התביעה שהגיש גרינברג נכתב כי "הנתבעות החליטו לקצר את הדרך ו-"לגנוב" את הרעיון של התובע, ולא פחות חמור - את דרך הוצאתו לפועל וביצועו. הן החליטו 'לרכוב' על המוניטין שיצר התובע בעמל כפיו וליצור את הרושם כאילו מוצריהן שייכים לקולקציה זו של התובע. זאת עשו בין בדרך של שיווק חולצות זהות עד כדי להטעות מבחינת סגנון הפונט והניקוד (רק עם משפטים שונים) לציבור הרחב במחצית מהמחיר המשווק על ידי התובע".

קבלו הצצה לחשבון האינסטוש של היוצר, התמכרות מובטחת. ראו הוזהרתם!