מלחמת הפצעים נגמרה: קבלי את דרך הניצחון

פצעים בפנים יכולים להיות לפעמים מציקים, גורמים אי נוחות ובקיצור.. לא רצויים. המלחמה לנטרל אותם ללא השארת סימנים וצלקות לא פשוטה, במיוחד בשבילך מצאנו את הדרך לנצח את הפצעים המציקים (בריאות, פנים)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
הפנים שלך הם כרטיס הביקור לך.. (צילום אישי)

נמאס לכן למרוח 7 שכבות של קרם פנים, מים, קטשופ, קוטג', יוגורט כבשים, ומיץ קיבת גמלים כדי להיפטר מפצעים? ניסיתן כמעט הכל חוץ מלגרד את העור ולהשאיר גולגולת חלקה? מספיק. כי תהליך אטי להחלמת העור מפצעים רק משאיר צלקות וסימנים - זה הזמן לעבור לעל טבעי.

פצעי אקנה נשמעים כמו יצורים שתוקפים נערות צעירות וטו לא. אבל דווקא מתברר כי פצעים עצבניים ומוגלתיים על הפרצוף לא שוכחים להחתים כניסה גם אחרי גיל 18.. 19.. 20 והרבה יותר.
לא מעט נשים בגילאי ה20 המאוחרות סובלות מפצעים או "אקנה מאוחר" ככל שתקראו לזה, וגם אם נרגיע ונבטיח שבשנות ה30 הפרצוף נקי - מה עם הצלקות שהתמקמו בקלסיות כל עוד חיכינו לא לסלק אותם ולתת לזה לקרות 'טבעי'?
זהו שלפעמים תרופות סבתא חכמות יותר ובמקום לדחוף כדור מעצלות מומלץ לתת לגוף מה שהוא צריך באמת - וזה רכיבים טבעיים. אנטיביוטיקה למשל, שגורעת את הכבד מתחלפת בדבש ובצל בצנצנת לילה שלם והופ! כמו שוורים לעבודה.
אך לפעמים הגוף צריך פתרון מהיר ומיידי יותר, אחרת יצבור פצעים וצלקות נוספות בדרך. הפעם דווקא מומלץ להניח את הסבתות (החיות) בצד ולתת לכדור החזק להשפיע. למה? זו כבר שאלה שכדאי שתשאלו את עצמכן, כמו "את רוצה שישאר לך פצע על הפנים עד יום הולדת 120 (שתאריכי ימים)"? מקווים שלא. וכדי שזה לא יקרה, אל תתני למנוולים הרבה מדיי זמן. שימי לב שחומרים טבעיים הם עדינים בדרך כלל ובפצעים מסיביים יש לטפל בחריפות כדי שלא יחתימו רגל על העור שלך. אל תתני להם לחיות באושר.
אז בתקווה שעוד לא מאוחר לכן קוראות, זה הזמן לשבור את הכללים המיושנים ולטפל בשלב בריא בפצעים שלכן גם אם זה יכלול חומרים על טבעיים. לפחות תזהרו מתוצאות לא צפויות כמו צלקות וסימנים על עור הפנים שאחר כך יהיה הרבה פחות בריא - והרבה יותר יקר לטיפול.
הבריאות שלך- היא להיות יפה כמו שאת אוהבת.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית