המותג החדש של פריגת: טעים כמו פרי, מרענן כמו מים

פריגת, מותג משקאות הפרי המוביל בישראל, מציג חדשנות רעננה לקראת הקיץ:'פריגת צלול' - סדרת משקאות צלולים במגוון טעמי פירות מרעננים, המכילים 10% רכיבי פרי, מופחתים בסוכר עם 19 קלוריות בלבד (צרכנות, שיווקי)

פריגת צלול. (צילום: יחצ)

פריגת, המתמחה בייצור משקאות ומיצים איכותיים המכילים רכיבי פרי, מציגה סדרת משקאות חדשה וצלולה, עם 10% רכיבי פרי, מופחתי סוכר עם 19 קלוריות בלבד, תחת השם: 'פריגת צלול', בכשרות מהודרת של הרב לנדא.

הסדרה החדשה כוללת מגוון טעמים: אננס, אפרסק, ענבים ותפוח – טעמים שזכו לציונים גבוהים במבחני הטעימה. המשקאות החדשים מאופיינים בקלילות, ברעננות, ובמתיקות המותאמת במיוחד לצרכנים אשר מחפשים משקה מרענן וקליל אך עם זאת במתיקות קלה ועם פחות סוכר.

משקאות 'פריגת צלול' יושקו בקבוקי 1.5 ליטר ובקבוקי חצי ליטר, והקלילות המרעננת שלהם הופכת אותם למצוינים במיוחד בימי הקיץ החמים.

אורית עזרא, סמנכ"לית השיווק של פריגת: "בעקבות המגמות המשתנות בקטגוריית המשקאות, ולאחר הקשבה רבה לצרכנים שלנו, אנו שמחים להשיק סדרת משקאות חדשה. סדרת פריגת צלול, במתיקות מעודנת, מותאמת בטעמיה להעדפות של הצרכנים ומתווספת לסדרות המשקאות הקלים של פריגת, נטולי חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים ובכשרות מהודרת של הרב לנדא שליט"א".

קבלו 40% הנחה לבקבוק פריגת צלול | לחצו כאן

פריגת, המתמחה בייצור משקאות ומיצים מבוססי פרי איכותיים החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות של איכות בלתי מתפשרת המיושמת בכל שלב ושלב: בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה. הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וחדשנות המתמדת, הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר