אל תפספסו: מה עושים הקיץ הזה?

SW Academy האקדמיה למקצועות השיער והפאה בירושלים, קולטת תלמידות חדשות שרוצות לנצל את חופשת הקיץ כדי לרכוש מקצוע מפרנס (מאמע, שיווקי)

האקדמיה למקצועות השיער והפאה בירושלים. (צילום: עזריאל משה)

"סליחה, מה את עושה הקיץ?"
עדיין אפשר לנצל את קורסי הקיץ של SW Academy

את האקדמיה, הקימה ומנהלת סיגי סמט שנחשבת לאוטוריטה בתחום הוראת מקצועות השיער והפאה. כבר 12 שנים היא מכשירה נשים לעצב, לסרק ולטפל בשיער באופן אמנותי. היא הקימה את בית הספר למקצועות השיער והפאה, מתוך מחשבה לייצר מגוון רחב של מסלולי לימוד שמתאימים לכל אחת במסגרת הזמן והתקציב שעומד לרשותה. בקורסים אלו נלמדים הנושאים לעומקם באווירה חווייתית ומעשית.

בקורסי הקיץ הנפתחים בימים אלו, תלמד סיגי את רזי המקצוע בשיטת לימוד מעשית וקלה ליישום וכך כל תלמידה יכולה ללמוד ולהתנסות בו זמנית, הזדמנות מצוינת להקים עסק עצמאי בתום בקורס.

קורס הקיץ, נמשך 4 שבועות וכולל: פרקטיקה בפאנים, תספורות ותסרוקות בשיער ופאות, באמצעות שימוש בערכת ציוד מקצועית, המסופקת לכל תלמידה המכילה את "כל מה שצריך בשביל להתחיל לעבוד.

קורסי הקיץ של סיגי סמט, מקנים 'הלכה למעשה' את הבסיס הראשוני כדי לעבוד בתחום באפן מיידי. מי שתרצה להרחיב את הידע לשאר מקצועות השיער יכולה: סיגי מציעה גם קורס בהיקף גדול יותר הכולל הבנה יסודית של יסודות הכימיה בשיער, וגם קורס תפירת פאות, במהלכו תייצר כל תלמידה פאה משלה. בסיום כל קורס, מקבלת התלמידה תעודה מוכרת של משרד התמ"ת ויותר מכך- מקצוע מפרנס ודרך עצמאית.

האקדמיה למקצועות השיער והפאה בירושלים | לפרטים והרשמה: 02-5355700

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית