את הקולקציה שלי הפעם בחרתי להציג באור קצת שונה הפעם לא אציג לכם את מקורות ההשראה שלי וגם לא את האלמנטים העיצוביים. הפעם אכניס אתכן לחוויה היומיומית שלי זו שבסופו של דבר מזדקקת לכדי יצירת אומנות.

אני מוצאת שכמה שאני חושבת שאני כבר יודעת הכל בעולם כיסויי הראש וחוויתי כמה שנים בלמידה מתמדת, עדיין העולם הזה גדול ועצום ומביא לי מידי יום הרפתקה חדשה, בעיקר כשאני נחשפת לקהל הלקוחות שמגיע אליי מידי יום לחנות.

החנות שלי ממוקמת במרכז העיר ירושלים (יפו 70), מה שמושך למקום כל מיני אוכלוסיות שונות מרחבי העולם. לא פעם אני נדהמת לגלות אנשים חדשים ממקומות חדשים עם תפיסה שונה לתחום כיסוי הראש.

ירושלים תמיד הייתה ותהייה מוקד עלייה לרגל ואני מוצאת שכיסוי ראש איכשהו נוגע לכולן בלי קשר או שייכות לדת כזו או אחרת, מה שחיזק אצלי יותר ויותר את ההכרה שכיסוי ראש הוא פריט אופנתי - מה שאני טוענת כבר מעל לעשור.

נחזור רגע אליי לחנות. בשעת בוקר אופיינית אני פוגשת בחורה יפהפייה שעומדת להינשא בעוד כמה ימים והיא בדילמה. הו, כמה דילמות כאלה פגשתי בחיי. היא רוצה לחבוש כיסוי ראש כי היא משוכנעת שזה הכי נכון ומהודר הלכתית, זה גם מה שהיא מכירה מהבית, אבל יש סביבה חבורת חברות ציניקניות שדואגות להסביר לה כמה כיסוי זה פאסה והיום יש אלטרנטיבות, כלומר פיאות, והן הרבה הרבה יותר...

בינינו, אני מסכימה איתן. מה יותר יפה משיער? אבל באותה נשימה של הסכמה אני גם נחלצת לעזרתה ומנסה במילים עדינות לגרום לשד להיראות מאיים פחות; "בואי ננסה" אני מציעה לה, "מה כבר יכול להיות? מקסימום קיבלת הדרכה חינם". 

איכשהו משהו באווירה נירגע והופך לנעים וקליל יותר. פתאום החברות אוהבות ואפילו מחמיאות. פתאום גם הן מבינות תוך כדי מדידה משהו שתמיד מעלה בי חיוך: אפשר לבחור לחבוש כיסוי ראש ועדיין לשמור על מראה אופנתי, צעיר, יפה וכן, מאוד מאוד צנוע.

יופי זו לא מילה גסה 

אידאל היופי הנשי מקבל גושפנקא חזקה גם בעולם התורהף אישה נועדה ליופי וכל עוד זה לא סותר את גדרי ההלכה, אשרינו. חשוב שאישה תאהב את הכיסוי שמכסה את ראשה, שהיא תרגיש מחוברת. זה כרטיס ביקור מאוד חשוב ל"אני האישי שלי".

היום כיסוי הראש מקטלג אותך אוטומטית לזרם, עדה, חסידות כלשהי, וכשאת, כאישה, מרגישה נוח ואוהבת את המראה שלך, זה מכבד אותך גם כלפי עצמך וגם כלפי הסביבה שלך.

בקולקציה האחרונה בחרתי להציג מגוון גדול של סגנונות ואין לי ספק שכל אחת שחובשת כיסוי ראש תתחבר ותאהב.

לתת מגוון אפשרויות ולהאהיב את הכיסוי על החובשת אותו - זו האג'נדה שלי משם אני יוצרת.

בנות בתחילת או באמצע הדרך אני פוגשת מידי יום. הן נכנסות אליי מהוססות, אבל משהו באווירה שיצרתי בחנות עם שימת לב ודגשים למוטיבים קטנים ועיצוביים בחלל, מעניק הרגשה נעימה ונשית, כי חשוב לי למכור לך גם חוויה. לתת לך תחושה שכיסוי ראש זו מתנה!

בוויטרינה שלי יש מראה גדולה עליה חרוט: "בואי לאהוב את עצמך בכיסוי ראש". זה המוטו, זו האמונה ובסופו של תהליך זו גם ההשראה לכל מה שאני עושה. אני יוצרת באהבה ומאמינה ויודעת שהלקוחה מרגישה זאת.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

הקיץ בחרתי לשים דגש על בדים קלילים וגזרות שלא מצריכות הרבה מאמץ - פשוט לשים על הראש ולצאת מהבית. גם כובעי הפדורה מצוינים לימות הקיץ ומהווים תחליף מרענן וקייצי לכיסוי ראש.

אני מזמינה אותך להיכנס אליי לחנות לחוויה מרעננת או לבקר בחנות האונליין באתר שלנו Rachel.org.il, מקום עם טאצ' נשי כיפי והמון השראה לאאוטפיטים שווים.

מעבר לשירות הלקוחות שלנו שאינו מתפשר על יחס אישי ואדיב, תוכלי ללמוד אצלנו טיפים מיוחדים לקשירת כיסוי ראש כמו מקצוענית, כזה שיתאים לך בול ולשמוע על הפטנטים החדשים שפיתחנו.

בשבילכן תמיד, רייצ'ל.

יפו 70 מול מרכז כלל (תחנת רכבת הדווידקה) | טלפון: 026528227 | נייד: 0508753112 | אימייל:  ubrb.ubrb@gmail.com