תוצאות מהירות: סדרת קורסים מקצועיים ועוצמתיים

מרכז זילבר מארח את אמיר קוליק לסדרת קורסים: "איש מקצוע נדיר, עם תוצאות נדירות, ומהירות!". כל הפרטים (לימודים, שיווקי)

סדרת קורסים עוצמתיים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ד"ר אמיר קוליק הוא אישיות מרתקת במיוחד. במשך שנים הוא שירת במודיעין הישראלי, שם פעל לפצח 'קודי הפעלה' של מוחות אנושיים, למטרות טובות כמובן.

כאשר גילה קוליק את נפלאות המוח האנושי, ואת יכולתו האדירה לחולל שינויים מהירים באנשים, הוא בחר להקדיש את חייו לסייע לאנשים לשפר את חייהם.

הוא הרחיק עד לונדון, שם למד באופן אישי אצל המטפל האגדי ד"ר ריצ'רד בנדלר, מהמטפלים המשפיעים ביותר בעולם
במאה השנים האחרונות.

בנדלר, למי שלא שמע עליו עד היום, הוא אחד משני יוצרי שיטת NLP. האיש שגדולי המאמנים והמטפלים בעולם למדו אצלו, ואשר סייע כבר למיליוני אנשים בעולם להצליח ולצאת מפחדים וחרדות, לחזק את בטחונם העצמי ולפתח גישה חיובית שאפשרה להם להשיג את מטרותיהם בחיים.

במשך תקופה ארוכה רכש קוליק אצל בנדלר את הכלים המקצועיים והעוצמתיים ביותר, ולמעשה, הוא יודע היום לעצב את נבכי המוח שלך, בדיוק כפי שאתה יכול לסדר את שולחן העבודה שלך.

הייחודיות המדהימה של קוליק היא ביעילות המהירה של הטיפולים שלו, שהפכה לשם דבר של ממש בעולם טיפולי ה-NLP. את היכולת הנדירה שלו הוא ממשיך לתרום גם כיום לחברות ייעוץ ביטחוני בינלאומיות.

ר' אהרון זילבר, מרצה מבוקש שכבר סייע למאות עסקים מעיד באופן אישי כי כחלק מהכשרתו המקצועית רכש אצל קוליק: "ותמיד אני נוכח כמה יש לי עוד מה ללמוד ממנו. אם ארצה לתאר רותו בקיצור, אומר רק זאת: אמיר קוליק הוא איש מקצוע נדיר, עם תוצאות נדירות ומהירות".

עד היום האפשרות ללמוד את הכלים המקצועיים של קוליק היתה רק במסגרות לימוד שונות לציבור הכללי (בין היתר, בביה"ס לרפואה שלימה של אוניברסיטת ת"א, שם ריכז קוליק את מגמת לימודי תחום ה-NLP), או באופן פרטי.

ועכשיו, לראשונה, מרכז זילבר מארחים את אמיר קוליק לסדרת קורסים מקצועיים ועוצמתיים שהותאמה במיוחד לציבור החרדי, והמיועדת למטפלים, מאמנים ומחנכים, ולכל מי שרוצה ללמוד איך לעזור לאנשים במהירות וביעילות!

הקורס הראשון בסדרה יהיה קורס קצר וממוקד מאוד, בן 4 מפגשים בלבד, באחד הנושאים הבוערים והמבוקשים ביותר: שחרור מהיר של פחדים וחרדות.

מטפלים, מאמנים ומחנכים רבים פוגשים מקרים רבים של פונים הסובלים ממגוון סוגים של פחדים וחרדות, והם מחפשים את הכלים האפקטיביים ביותר לסייע להם.

בקורס הקרוב תלמדו איך לשחרר במהירות וביעילות אדירה תחושות פחד וחרדה באמצעות עבודה על התת-מודע.

בקורס ילמדו המשתתפים טכניקות טיפול עוצמתיות מול מגוון סוגי פחדים וחרדות, כמו פוביות, הפרעות חרדה, חרדות חברתיות, פחד לעמוד מול קהל, פחד מיצירת שינויים בחיים, ועוד.

קוליק מאמין ביכולת האדירה של המוח לחזור אחורה, לאותו רגע שהפחד והחרדה 'נכתבו', ופשוט 'למחוק' אותם.

בקורס ישלב קוליק הדגמות חיות וימחיש איך הכלים המקצועיים האלו עובדים בפועל. כמו כן, יתרגלו המשתתפים במסגרת הקורס את הטכניקות הטיפוליות.

במשך קרוב לעשרים שנים הוכיח קוליק את הצלחתו בטיפול מהיר ויעיל עם אלפי אנשים ולימד את שיטתו לקבוצות רבות. עכשיו, נפתחה אפשרוץ וללמוד אותה, ישירות ממנו!

מתי הקורס? הקורס יתקיים בעז"ה בימי שני בשעות לפנה"צ, במשך חודש אלול.

איפה? בבית זילבר, רח' ההדרים 2 אשדוד.

כמה עולה? 2,250 ש"ח. ניתן לחלק עד 3 תשלומים.

לבקשת מנחה הקורס, מספר המשתתפים מוגבל.

להרשמה מהירה לקורס | לחץ כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר