אאא

לאחר היעדרות ממושכת משוק רכבי הכביש שטח הגדולים UMI, יבואנית קדילאק משיקה את האסקלייד בישראל. עד כה, למרות שחלפו בדיוק 20 שנים מאז השקת הדור הראשון של רכב הכביש שטח של קדילאק, לא יובא האסקלייד ארצה באופן רשמי.

לפי נתוני קדילאק, האסקלייד משתרע על פני מעט יותר מחמישה מטרים ועל רוחב של שני מטרים ומצויד במנוע בעל שמונה בוכנות בנפח 6.2 ליטרים, המפיק 420 כוחות סוס ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת שמונה מהירויות. במפתיע, האסקלייד אינו מצויד רק בהנעה כפולה, אלא גם בהילוך כוח ובנעילת דיפרנציאל אחורית, מאפיינים שניתן למצוא בדרך כלל רק ברכבי שטח קשוחים.

כנהוג בקדילאק, רשימת האבזור ארוכה במיוחד וכוללת שלוש שורות מושבים בעלי שליטה חשמלית אינדיבידואלית, מערכת שמע בתכנון BOSE האמריקאית, ריפודי עור נאפה, דיפוני עץ אמיתי, מדרגות צד חשמליות הנשלפות מצידי הרכב לכניסה נוחה, תצוגת מידע עילית מול עיני הנהג, אזניות אלחוטיות, טלויזיות ליושבים מאחור ועוד. בנוסף מצויד האסקלייד במערכות בטיחות אקטיביות מקוריות הכוללות בלימה סמי אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

מחירו של האסקלייד מתחיל ב-700 אלף שקל עבור גרסת הבסיס ומגיע עד 769 אלף שקלים עבור גרסת ה-LWB, גרסה בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר לטובת תוספת מרווח פנימי.