מבצעים מיוחדים ליום הבחירות

רגע אחרי שבחרתם, או בדרך למלא את חובתכם האזרחית, עיצרו באחת מהחנויות ותוכלו להתחדש במוצרי איפור, הנעלה, או כלי מטבח איכותיים במחירים מיוחדים ליום הבחירות (צרכנות)

אילוסטרציה (צילום: אהרן קרון/ פלאש 90, יח"צ)

בכ"א בחשון - 30.10, יום הבחירות המוניציפליות, יתקיימו ימי מכירות מיוחדים במגוון רשתות אופנה וטיפוח.

רגע אחרי, או בדרך למלא את חובתכם האזרחית, עיצרו בנחת באחת מהחנויות ותוכלו להתחדש במוצרי איפור וטיפוח, הנעלה, או בכלי מטבח, סכו"ם, סירים ומחבתות איכותיים במחירים מיוחדים, ליום זה בלבד.

רנואר: נצלו את מבצע יום הבחירות. אתם בחופש, וזה הזמן ליהנות מקולקציית החורף. מבצע של 20% בחנויות ובאתר, ביום הבחירות בלבד.

אסתי לאודר: בכל קנייה באתר האונליין של אסתי לאודר ביום הבחירות, תקבלי שפתון מסדרת Pure Color Love בשווי 140 ₪, בגוון לבחירתך. כתובת האתר: www.esteelauder.co.il

אסתי לאודר Pure Minimizing Primer (צילום: יח"צ)
אסתי לאודר Pure Color Love ב-140 ש"ח

סמאשבוקס: 20% הנחה על כל החנות (ללא כפל מבצעים והטבות) בסניפי סמאשבוקס שבקניון גינדי ובקריון.

קליניק: 20% הנחה על כל רכישה בחנויות הבוטיק, ללא כפל מבצעים והטבות. סניפים: קניון הזהב ראשל"צ, קניון TLV Fashion Mall.

קליניק ג'ל לחות Dramatically Different ב-220 ש"ח

מאק: 20% הנחה, על כל מוצרי המותג! (ההנחה אינה תקפה על מוצרי Viva Glam, על מוצרים מוקטנים ועל ערכות איפור. אין כפל מבצעים והנחות.) ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר www.maccosmetics.co.il

מק רובי וו ליפסטיק ב-93 ש"ח

בובי בראון: 15% הנחה על פריטים נבחרים, מקטגוריות המייק-אפ, סומק, שפתונים (לא כולל סדרת Luxe Matte), ברונזר, פודרות, אייליינר, צלליות ומסקרות. (אין כפל הנחות.) ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר: www.bobbibrown.co.il

בובי בראון Afternoon Glow ב-250 ש"ח

סולתם: מחבת גריל 28 ס"מ, ידית נשלפת, ציפוי שיש, ב-99.90 ש"ח בלבד. מארז 3 חלקים, מחבת וסיר 24 ס"מ Kingstone שיש, ב-149.90 ש"ח בלבד. ועוד שלל כלים, סוטאז'ים, מארזי סכינים, במחירים ובמבצעים מיוחדים.

'סולתם' נוכחת כמעט בכל בית בישראל, עם מגוון כלי מטבח וכלי ההגשה, ומייצגת את המטבח הישראלי של כולנו. עמידות הסירים והמחבתות במשך שנים על גבי שנים, גרמו לכך שהסירים עוברים מדור לדור והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמטבח של כולנו.

בסולתם מציעים לכל בשלן, חובב או מקצוען שלל פתרונות למטבח.

במשך כל השנים מקפידים בסולתם על חומרי גלם איכותיים ביותר, תהליכי ייצור מבוקרים ואיכותיים שיוצרים את המוצר הסופי הטוב ביותר שמוגש ללקוח.

היכנסו לכל אחת מחנויות הרשת ביום הבחירות, ותצאו עם כלי מטבח חדשים במחירים מעולים.

WeShoes: מבצע יום הבחירות באתר וברשת. כל קנייה באתר, תזכה במשלוח חינם. בחנויות הרשת - זוג שני ב-50% הנחה למשך 48 שעות פתוח לכולם (על הנמוך מביניהם, אין כפל מבצעים).

כאמור, תוקף כל המבצעים, היום (שלישי), יום הבחירות - תאריך 30.10.18 בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר