תושבי פתח תקוה מוכנים למהפך!

"יש לנו עיר מדהימה, תושבים מעולים ויכולת להיות העיר המובילה בישראל בכל תחום, רק צריך מי שינווט את הספינה נכון" – אומר רמי גרינברג, המועמד לראשות העירייה המביא איתו 26 שנות ניסיון בצמרת העירונית והיכרות מעמיקה עם כל בעיות העיר והדרכים לפתרונן (בחירות)

רמי גרינברג (צילום: יחצ)

רמי גרינברג (40), תושב מרכז העיר, אשר גדל בפתח תקווה, פעיל ציבורית בעיר כבר מגיל צעיר ובגיל 14 נבחר לשמש כיו"ר תנועת נוער בעיר. לאחר שירות צבאי בהנדסה וכקצין ביחידת דובדבן, שירת במשטרה ביחידות מובחרות, במקביל למדת לימודי משפטים והוא עו"ד בהשכלתו. בעבר עבד בעיריית פתח-תקווה בתפקידי עוזר מנכ"ל, מנהל אגף לקידום המערכות העירוניות ויועץ לראש העיר ובחמש השנים האחרונות הוא חבר מועצת העיר הפעיל ביותר.

בכל שנותיו בעיר תמיד פעל בכדי להשפיע לטובת תושבי העיר והוא מספר כי "כשנכנסתי לתפקידי כעוזר מנכ"ל, קידמתי את המערכת העירונית בכל התחומים וביצעתי פרויקטים רבים ברחבי העיר. כאמור, בנוסף שימשתי בתפקיד מנהל האגף לקידום המערכות העירוניות בעיריית פתח-תקווה, כאשר בתפקידי זה טיפלתי באמצעות המערכת העירונית בכל הפרמטרים התפעוליים, מול התושבים וועדי השכונות באופן ישיר. כמו כן, שימשתי כיועץ בכיר לראש העיר לשעבר איציק אוחיון".

היום אתה חבר מועצת עיר, בהתנדבות מלאה. זאת אומרת שהחלטת גם להפסיק לקבל כסף מהציבור וגם לעבוד קשה יותר עבורו?

"בתפישתי, עשייה ציבורית איננה קריירה, כי אם שליחות. בכל שנות כהונתי כחבר מועצה לא לקחתי שקל מהעיירה ואף סירבתי קבלת תפקיד סגן ראש עיר בשכר, כי הוא ללא סמכויות ויכולת השפעה למען התושבים".

איך תוכל לסייע לעיר בעזרת קשרים עם השלטון המרכזי?

"אני מחובר בקשר ישיר והדוק עם פוליטיקאים בכירים ברמה הארצית והמוניציפאלית, ובאמצעות קשר זה ניתן לקדם פרויקטים רבים בעיר כולל השגת משאבים ואמצעים רבים בדגש על תחומי התחבורה, איכות הסביבה, ספורט, תרבות, גמלאים, רווחה, צעירים, חינוך וכו'. יש לי תכנית שלמה למצוינות בפתח תקווה ובתחום התחבורה לדוגמא, אפעל מול משרד התחבורה לקדם את סעיף התחבורה שיקל על עומסי התנועה הכבדים בצירים המרכזיים בעיר, ואפעל להנגשת התחבורה הציבורית לכל חלקי העיר ובמיוחד בשכונות הקצה. לשם כך, אנצל את קשריי במשרד התחבורה ואפעל בנחישות".

לאחר חמש שנים במועצת העיר, מה אתה רואה שצריך לשנות?

"בחמש השנים האחרונות העיר היתה תקועה, לא היתה עשייה אמיתית בתחומים הרלוונטיים ולא בשכונות, והתעסקו בעיקר ביחסי ציבור ששירתו אינטרסים פוליטיים. אני מאמין שהתושבים רואים ומרגישים את זה והם מוכנים לראש חדש. אני מגיע עם תכנית סדורה למצוינות בפתח תקווה. מגיע מרקע של עשייה ועם טוהר מידות. אני לא נופל לפוליטיקה נמוכה וללכלוכים ולכן אני אשמח לדבר עלי ועל התכניות שלי לעיר ולא על אחרים. האסטרטגיה שלי היא פשוטה אך יעילה- לגעת בנושאים החשובים ביותר לתושבים בעיר ולשנות אותם מקצה לקצה".

מה יש לך להגיד לכל אלו שתוקפים אותך על היותך דתי?

"אני מאמין במקצועיות ויושרה. גם בקמפיין וגם בעבודה כנבחר ציבור. לכן אני מציע לכל מי שמלכלך או מחפש מתחת לשטיח כל מיני פרשיות, להניח את הדברים הללו בצד ולהתעסק בתכלס- איך הופכים את פתח תקווה למצויינת. כי בסופו של דבר יש לנו עיר מדהימה, תושבים מעולים ויכולת להיות העיר המובילה בישראל בכל תחום, רק צריך מי שינווט את הספינה נכון. אני מגיע ממקום אמיתי, מקום של נתינה. הוכחתי את זה ב-26 שנות שירות ציבורי למען פ"ת. מעולם לא לקחתי לעצמי ולא פעלתי מאינטרסים אישיים. יש לי את היכולות האישיות, את הידע המקצועי ואת המכלול שנדרש כדי לממש את החזון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר