טיפ חורף מסטייליסטית

טיפ מסטייליסטית: 3 פריטים שאת חייבת בארון בחורף זה

סופ"ש הגיע והטיפ השבועי מסטייליסיטית הבית כבר כאן. והפעם: צפו ברשימת פריטי החורף שיגרמו לכן להראות אופנתיות, שיקיות ומחוממות מתמיד. מזגו שוקו חם ותרשמו לפניכן (אופנה)

ציפי וייס פוסטבסקי | כיכר השבת |
ציפי וייס פוסטבסקי בטרנד הכובש העונה. (צילום: אלי פוסטבסקי)

השבוע אשתף אתכן בטיפ מיוחד ושימושי לחורף הנוכחי. אחרי שלמדנו איך למצוא בקלות מה ללבוש בבוקר, היום אני רוצה לענות לכן על שאלה שקיבלתי:

"היי ציפי, אני יוצאת לסבב קניות עבור החורף הקרוב ואני עם סכום מוגבל. באילו פריטים לדעתך כדאי לי להשקיע? מהם הפריטים שאני חייבת שיהיו לי בארון בחורף בכלל ובחורף 2018/19 בפרט?"

את השאלה הזאת אני מקבלת מכן כמעט לפני כל עונה, אבל, בעונת החורף הנוכחית יש כמה טרנדים ופריטים שאם עד היום לא היה לך בארון, אני ממליצה לך להשקיע בהם כי יש לי תחושת בטן שהם יישארו איתנו גם בעונות הבאות:

מנומר

גם הסטייליסטית יעל איתן לובשת מנומר בחורף זה. צילום: באדיבות המצלם.

אהיה כנה, אף פעם לא הייתי חובבת גדולה של טרנד המנומר. אם אפשר בכלל לקרוא לו טרנד, בהתחשב בעובדה שהוא איתנו כבר כמה שנים טובות ולא נראה שהוא הולך לשום מקום, להיפך. אך אני חוששת שאני אפילו מתחילה להתאהב בו. אז מה קרה בעונה זו שלא קרה בעבר?

בעונה הנוכחית, טרנד המנומר משנה זהות. מהדפס מבוגר, כבד ואף זול הוא הופך לצעיר, ספורטיבי וקליל. רגע. ואתן? מסתגלות? עדכנו אותי אם אתן מוצאות את החצאית המנומרת המושלמת, כי אני ראיתי לא מעט.

כובע קסקט

הקסקט נמצא איתנו כבר עונה שלישית ברציפות ולכן אם עוד אין לך בארון כובע כזה, הגיע הזמן. היתרונות שלו: הוא קליל ומחמיא כמעט לכל סגנון יופי, צבע, גזרה ומבנה פנים. כובע כזה יהפוך לך בקלות מראה פשוט למראה מורכב ואופנתי.

הסיבה שאני אישית מאוד אוהבת את כובעי הקסקט היא כי לי, באופן אישי, לקח יותר זמן להתחיל לחבוש כובעים, הרגשתי שלכולן זה מחמיא ועלי זה נראה כמו תחפושת. ואז הופיע כובע הקסקט שנתן לי את ההתנסות הטובה ביותר. בעיניי, מישהי כמוני שלא ניסתה כובעים עד היום ורוצה להתחיל, זה כובע ה"בכורה".

מגפי בוקרים

מגפי בוקרים. וואו איזה טרנד מדהים! הוא מגיע אלינו ישירות מדרום ארצות הברית, מראה הבוקרת (cowgirl) מוכר לכולנו כי הוא אהוב לאורך כל היסטוריית האופנה.

"החורף, אתן חייבות אותם בארון". ציפי באירוע חורפי בלוק בוקרי. צילום: אלי פוסטבסקי
הדוגמנית אניה מרטירוסוב מדגימה איך מיישמים את הטרנד כראוי. צילום: באדיבות המצלם.

בחורף הנוכחי, טרנד זה מתרחב גם לסטייל האירופאי ומקבל אינטרפטציה עדינה ונשית. זה הזמן לחפש גם לך זוג שישדרג כל לוק שתבחרי בו.

קדימה, שדרגו את ארון החורף שלכן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית