בסדנו - מרתון מכירות:

השקעות הייטק במבחר אפיקים ורמות סיכון

ערב מכירות להשקעות בהיי-טק, במהלכו יוצגו מגוון אפיקי השקעה בתחומי הטכנולוגיה, הפיתוח וההיי-טק, בסכומים שונים ובמבחר רמות סיכון • תוכן שיווקי • (הייטק, שיווקי)

כיכר בשיתוף 'בסדנו' | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

'בסדנו השקעות' מקיימת ערב מכירות מיוחד של יחידות השקעות בהיי-טק, במהלכו יוצגו למשתתפים מגוון אפיקי השקעה בתחומי הטכנולוגיה, החדשנות, הפיתוח וההיי-טק, בסכומי השקעה שונים ובמבחר רמות סיכון משתנים.

'בסדנו השקעות' מזמינה את ציבור המשקיעים להרוויח מהשקעות בסטארט-אפים מתקדמים עם הטבה מיוחדת "מרוויחים 10% יותר" למשקיעים במהלך מרתון המכירות

במהלך הערב תינתן הרצאה מקצועית מרתקת בתחום תעשיית ההיי-טק, על חידושים ופיתוחים טכנולוגיים עתידיים, ועל המתודולוגיה שלהם – על ידי מורדאן טרבלוס, מקים חברת הסטארט אפ "ספיידרו". כמו כן יימסר סיקור היסטורי קצר על כלל התעשייה, תוך מתן דגש על התחזיות הצפויות בענף בכלל ועל הסטארט-אפים הרלוונטיים בפרט, על מרכיבי העסקאות ואיך ניתן להרוויח מהתעשייה הזו.

במסגרת האירוע ייערכו פגישות ייעוץ אישית עם יועץ השקעות, שיתאים הצעת השקעה אינדיבידואלית תואמת לצרכים, לדרישות ולמידות של כל משקיע באשר הוא.

בנוסף, לרגל יום המכירות, יוצאת קבוצת 'בסדנו השקעות' בהטבה ייחודית, לפיו משקיעים בסכום של 50 אלף ₪ ונהנים מהשקעה בשווי 55 אלף ₪ וכך בעצם מרוויחים 10% יותר, בנוסף להנחה בדמי הטיפול.

כתבה זו הינה אינפורמטיבית בתשלום ואין בה משום המלצה

להרשמה

יום המכירות יתקיים ביום שני, יא בכסלו (19 בנובמבר) בשעה 18:30, במתחם ריג'ס שבהר חוצבים ירושלים. האירוע פתוח לציבור המשקיע בסכום של 50 אלף ₪ ומעלה בלבד, בכפוף להרשמה מראש בטלפון: 1800-801-801 שלוחה 202.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר