פתיחת חשבון ושירותים לבעלי חשבון

בנק הדואר מציע שירותי ניהול עובר ושב ללא עמלות ניהול ובעלויות משמעותית מהמקובל בבנקים.
 
במסגרת ניהול החשבון מעמיד בנק הדואר לשרותך מגוון שירותים כגון: העברות בנקאיות, הוראות קבע, הרשאות לחיוב חשבון, הפקדות ומשיכות של כספים ושקים  לחשבונך ותשלום חשבונות.
חלק מהפעולות ניתן לבצע באמצעות מתן הוראה בפקס או באמצעות כל אחד מתוך כ- 700 סניפי הדואר הפזורים ברחבי הארץ.
סל השירותים המוצע בבנק הדואר ניתן בעמלות נמוכות ובחלק מהשירותים ללא עמלות כלל.
 
לתשומת ליבך!  חוק בנק הדואר אינו מאפשר ללקוח להימצא ביתרת חובה (אוברדרפט) ולכן כל הפעילות בחשבון מתבצעת במסגרת היתרה הזמינה בלבד. כתוצאה מכך המחאות המופקדות לחשבונך בבנק יהיו זמינות בתום 3 ימי עסקים שלאחר יום ההפקדה.
 
בנוסף בנק הדואר מציע גם מגוון שירותים שייקלו עליך בניהול חשבונך:
 
1. קבלת מידע על החשבון:
בנק הדואר מעמיד לרשותך מספר דרכים לקבלת מידע על פעילות החשבון:

  • שירות המענה הקולי הניתן חינם ללקוחות בנק הדואר ומאפשר קבלת מידע על החשבון באמצעות הקשת קוד שירות, בטלפון: 02-5005303 ופועל 24 שעות ביממה.
  • באמצעות המענה הקולי ניתן להזמין פנקסי שקים באופן אוטומטי.
  • בעת הצורך ניתן, באמצעות המענה הקולי להגיע אל מוקד השירות המאויש בנציגי שירות.

       מוקד הלקוחות של הבנק פועל בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 וביום ו' בין השעות 08:00-12:00

  • על מנת לקבל קוד שירות למענה הקול יניתן לפנות למוקד בנק הדואר בטלפון: 02-5005303
  • בכל רבעון נשלחים ללקוחות הבנק, דפי מידע המפרטים את הפעילות המתבצעת בחשבון. לקוחות המנהלים חשבון מעל 13 פעולות בחודש זכאים לקבלת דפי חשבון חודשיים.
  • שירות המידע באינטרנט ניתנים ללקוחותינו ללא תשלום. להצטרפות 

2. כרטיס חיוב
כרטיס חיוב ממותג חברת ישרכארט יאפשר לך לבצע רכישות בבתי עסק ומשיכות מזומנים בגבולות יתרת הכספים הזמינה בחשבונך, החיובים עבור הרכישות יבוצעו מיידית מחשבונך.
למידע נוסף 
 
 
3. שירות "מסרון על החשבון"*
באמצעות מסרון על החשבון תוכל לקבל לטלפון הסלולארי הודעות עדכון על פעולות שונות בחשבונך כגון: יתרה, העברת משכורת, פרעון שקים, הפקדות ועוד(בהתאם לחבילת השירות).
* מידע בזמן אמת ובקלות– תוכל להתעדכן תוך זמן קצר ביתרה בחשבון מבלי להתאמץ.
* ניהול יעיל של חשבון הבנק– תוכל לנהל טוב יותר אתח שבונך ולהימנע מהחזרות שקים או הרשאות לחיוב. לפרטים 
 חשוב לדעת

מענה קולי ללא תשלום בשיחה מקומית: בירורי יתרה, הזמנת שוברי תשלום ופנקסי שיקים באמצעות המענה הקולי מתבצעים ללא תשלום.
טלפון יחיד : 02-5005303

 


פתח צ'אט