טיפים לעיצוב ותכנון הסלון בבית

חדר הסלון שבבית, משמש עבור אירוח, עבור בילוי משפחתי ועבור שהייה נינוחה ונעימה לאחר יום עבודה ארוך, ריכזנו בשבילכם טיפים שימושיים לעיצוב הסלון (עיצוב, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: PIXABAY)

כל אדם מעוניין לעצב את סלון ביתו מחד, באופן אשר הוא יהווה את המרחב הנעים והמפנק ביותר בבית ומאידך, באופן שהוא יהווה חלל דקורטיבי, מרשים וייחודי, אשר יותיר רושם עז בקרב כל אדם אשר נכנס אליו. אנשים רבים בוחרים לעצב את חדר הסלון בביתם על פי קונספט עיצוב ייחודי, התואם לרצונם, טעמם ולסגנון העיצוב של הבית כולו.

עיצוב הסלון - באיזה קונספט כדאי לבחור

כיום, כאשר מדובר בעיצוב הבית בכלל ובעיצוב הסלון בפרט, הרי שישנם לא מעט קונספטים שונים העומדים על הפרק. כך למשל: ניתן לעצב כיום את חדר הסלון בעיצוב מודרני ועכשווי, או שניתן לעצב את חדר הסלון דווקא בעיצוב מיושן יותר ואנכרוניסטי כגון: עיצוב כפרי. כל סגנון עיצוב גובל בבחירת ריהוט המתאים לסגנון לחדר הסלון, בבחירת צבעים התואמים לסגנון העיצוב, בבחירת אלמנטים שונים הנוגעים לעיצוב וכמובן, בבחירת גופי התאורה המתאימים, אשר בכוחם להשלים את סגנון העיצוב הנבחר ולהשתלב באופן הרמוני בחלל חדר הסלון. ידוע לכל, שתאורה לבית בכלל ולחדר הסלון בפרט, כבר מזמן איננה צורך הכרחי בלבד אלא, תאורה מסייעת ביצירת אווירה מתאימה בכל חדר וכן, גופי התאורה רלוונטיים מאוד עבור הוספת דקורטיביות, יוקרה ועיצוב לכל חלל בו הם מצויים.

מערכה הישיבה – הפריט החשוב בכל סלון

הדרך הטובה ביותר לשדרוג של הסלון הוא להחליף את הפריטים המרכזיים והמרכזי הוא כמובן המערכות הישיבה . התחילו למשל עם הספה ושאלו את עצמכם האם היא באמת משרתת את הצרכים שלכם. יתכן שתגיעו למסקנה שמשתלם יותר להחליף את מערכת הישיבה, מאשר להמשיך ולרפד אותה או לנקות אותה כל מספר חודשים . במקרים רבים תמצאו הצעות מחיר אטרקטיביות על מערכות ישיבה שכוללות הדום, ספה מפנקת ואולי אפילו שולחן דקורטיבי יפה ומועיל.

כיצד תבחרו במנורות המתאימות לחדר הסלון בביתכם

המנורות אשר יבחרו לחדר הסלון בביתכם, חייבות להיבחר בהתאם לסוג העיצוב אשר נבחר עבורו, בהתאם לכמות התאורה הנדרשת בסלון ועוד. ניתן למצוא כיום מנורות בעיצובים שונים, בגדלים שונים ובאיכויות שונות. ישנן מנורות שניתן לתלות ובכך לחסוך מקום בחלל הסלון ומאידך, ישנן מנורות שקועות בקיר או מנורות תליה. בחירת המנורות בהתאם לסגנון העיצוב של חדר הסלון ובהתאם לפרמטרים נוספים שיש לתת עליהם את הדעת כגון: גודל המנורה הנדרשת אל מול גודל חלל הסלון - זהו ללא ספק דבר שחשוב לבצע בצורה הטובה ביותר, על מנת שהמנורות שיבחרו יהיו המנורות המתאימות והנכונות ביותר לחדר הסלון שבביתכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר