מוזה למוזיאון אופנה? מירי קלה בתצוגה מחסירת פעימה

מחזה נדיר של בובות ראווה לבושות בשמלות מהקולקציה החדשה של מעצבת העל מירי קלה,השבוע מילאו את אולם מלון קראון פלאזה בירושלים. גם הדגמים, הצבעים והמחירים היו חיוביים. קבלו הצצה (אופנה, מאמע)

ריבה רפפורט | כיכר השבת |
מאחורי כל בית אופנה מצליח עומדת אישה אחת חזקה. צילום: חיה בלנדר (צילום: עדי אדרי)

זה קרה לפני יומיים וקצת, ביום ראשון, 13.01 למניינם. אחד האולמות במלון קראון פלאזה בירושלים הולבש במדים אחרים מאלה שידענו עליהם בתצוגות אופנה עד היום. נפתחו שעריו של מוזיאון האופנה הדתי הראשון מסוגו. אמנם רק לערב אחד, אך המחזה היה מפעים. יש שאומרים כי ההשראה הגיעה מדיור, לא פחות.

קולקציה מרהיבה של שמלות הוט קוטור תלויות על בובות ראווה מילאו את האולם בעיצוב מלכותי, בדיוק כמו שמירי קלה אוהבת. ולא רק, גם הפעם היא דאגה להדגיש את האג'נדה שאותה היא משדרת לאורך 15 שנות עיסוקה בתחום: לא המשקל, הגובה, המוצא, השסע הדתי או הלאום יקבעו מי ראויה לאופנה, כולן ראויות. יהודיות, מוסלמיות ונוצריות. ובכן, גם נשים ערביות בלבוש מסורתי הצטרפו לתצוגה ומילאו את השקית לצד חרדיות ודתיות. שמעתן על זה פעם? לא יצא לנו.

מוזיאון אופנה עלית. אומרים שההשראה הגיעה מדיור
צנוע, נקי ויפה
פגשנו המון מלכותיות ואצילות, אתן?

מוסלמיות וחרדיות יחד ממלאות את הארון בקולקציה של קלה

לאופנה אין חוקים, שילוב מנצח. צילום: חיה בלנדר

ואם כבר - המחירים?

לכולן מגיע ליהנות מהאופנה שקלה מציעה. בקולקציה הנוכחית טרנד הנוצץ נכח אצלה בכמה דגמים וגרם לנו לרצות אותם יותר מתמיד. "חשוב לי שהאופנה שלי תהיה מונגשת לכל כיס. שמלות הערב בתצוגה לא עלו על 979 שקלים. רציתי שכולן יוכלו לקחת ולא רק להסתכל, זו לא התעללות?"

אנחנו בלונדון? לא, לונדון הגיעה לכאן

גם דניאלה שרביט, אחת הבלוגריות הגדולות מהמגזר החרדי עם קרוב ל-35 אלף עוקבים באינסטגרם, בחרה ללבוש את אחת הנוצצות של קלה לאירוע חשוב. קחו נשימה עמוקה:

"צריך לדעת לחדש. תצוגות אופנה סטנדרטיות כבר עשו את שלהן ב-1990. אני מנגד, מביאה משהו חדש"

גם הפעם היא הפתיעה, מזה שנים כל התצוגות וההשקות שמירי פותחת מהוות טעם שונה. בפעם הקודמת קלה אירחה בסטודיו שלה באירוע בוטיק את שרון גוטליב, מנטורית צבעים שהסבירה איך בדיוק צבעים, רגשות ומצב רוח משפיעים על הלבוש שלנו ולהפך.

בנוסף, נערך אירוע "טראנק שואו", ובתרגום חופשי: "תצוגת תא מטען". כבר בתצוגה ניתן היה להזמין את הפריט במידה ובצבע הרצוי, כך שהוא נשלח ישירות ללקוחה תוך עשרה ימים, היישר מהמטען. "צריך לדעת לחדש. תצוגות אופנה סטנדרטיות כבר עשו את שלהן ב-1990. אני מנגד, מביאה משהו חדש", אמרה מירי קלה למאמע.

אי אפשר לשכוח את הייחודיות שסטודיו מירי קלה מביא לנו, את ההוט קוטור, התפירה האישית והעלית, הגזרות והמשחק עם צבעים שבקולקציה הנוכחית כללו שמלות ערב, כלה וקז'ואל. ניתן לרכוש כל אחת מהן דרך האינסטגרם של מירי miri.kala@ או בסטודיו שלה במלון קראון פלאזה בירושלים.

האירוע הופק ואורגן בידי עובדיה של המעצבת: אביאל אור ודוד ליברטי שציינו כי: "אנו שמחים ללוות אותה בדרך המיוחדת שלה. אותנו זה מחבר. מירי מביאה משהו אחר".

הערב ברשות קלה היה בשיתוף פעולה עם שרה תקשורת ורייצל מטפחות מעוצבות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית