עסקת טרייד אין לרכב – המדריך המלא

שוקלים לבצע עסקת טרייד אין לרכב? קראו את המדריך שלפניכם ותדעו איך לבצע את העסקה על הצד הטוב ביותר (רכב, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הגיע הזמן להחליף רכב, אבל אתם דוחים את הקץ. למי יש את הזמן והאנרגיה להתעסק במכירת הרכב הישן – לפרסם מודעות, לקבל טלפונים בשעות-לא-שעות, להראות את הרכב ולתת אותו לבדיקות – וכל זה עוד לפני שדיברנו על רכישת הרכב החדש. היום, יש שיטה נוחה ויעילה בהרבה – עסקת טרייד אין.

בטרייד אין, אתם סוגרים את כל הסיפור כולו בפגישה אחת בלבד שבה אתם מגיעים לסוכנות הרכב, מוסרים את הרכב הישן שלכם וקונים את החדש, ומשלמים רק על ההפרש ביניהם. נשמע טוב? קראו את המדריך הבא כדי לבצע את עסקת הטרייד אין שלכם על הצד הטוב ביותר.

האם השיטה באמת מתאימה לי?

שאלה מצוינת. לשיטת הטרייד אין ישנם כמה יתרונות חשובים, אך הם משמעותיים במיוחד לכמה סוגים של אנשים, להם כדאי לשקול בחיוב את האפשרות של ביצוע עסקה מסוג זה. סוג ראשון של לקוחות טרייד אין הוא כאלה שמעוניינים בשדרוג הרכב שלהם, אך כאמור לעיל, אינם מעוניינים בהתעסקות הרבה הכרוכה בקניה ומכירה של רכב. סוג נוסף של אנשים הוא אלה שאין באפשרותם להישאר ללא רכב זמין אפילו לימים בודדים. במקרים אלו, הרעיון של טרייד אין הוא פתרון מושלם. ולבסוף, אנשים המחזיקים ברכבים בעלי סחירות נמוכה מתקשים לעתים קרובות למכור את רכבם, וגם להם האפשרות של טרייד אין מספקת מענה מצוין. הוסיפו לכל זה את האמינות והמקצועיות של צוותי חברות הטרייד אין הגדולות, ויש לכם כמה סיבות מצוינות לבחור בנתיב זה.

היכן ניתן לבצע עסקת טרייד אין?

התשובה תלויה ברכב החדש שתרצו לקנות. אם אתם מעוניינים להחליף את רכבכם הנוכחי במכונית חדשה לגמרי, המקום הטוב ביותר לפנות אליו הוא יבואני הרכב הרשמיים, שם תוכלו לחסוך לעצמכם את הטיפול במכירת הרכב הישן ולהתקדם לרכב חדש מהמותג שבו אתם מעוניינים בקלות ובמהירות. אם אתם מעדיפים רכב משומש, ההמלצה הגורפת היא לפנות לחברה גדולה ומוכרת העוסקת בטרייד אין ולא לסוחרים מקומיים, גם אם אלה מציעים עסקה אטרקטיבית במיוחד. ברכישה גדולה כמו מכונית חדשה, מוטב לשלם מעט יותר ולדעת שאתם נמצאים בידיים טובות ואמינות ולא להסתכן בעוגמת נפש וחור בכיס.

מה קורה בעסקת טרייד אין?

כשתגיעו לחברה בה תרצו לבצע את העסקה, נציג החברה ייתן לכם שתי הצעות מחיר – אחת לרכב שלכם והשניה לרכב שאותו תרצו לרכוש. כמו בכל עסקת מכירת רכב, המחירים שתקבלו יושפעו מגורמים שונים כמו שנת הייצור של הרכב, הדגם שלו, הקילומטראז' שעבר ועוד. בהנחה והכל נראה לכם תקין ואתם מעוניינים להתקדם, תשלמו למעשה את ההפרש בין שתי הצעות המחיר, ולאחר ביצוע העברת הבעלות על שני הרכבים תקבלו את המפתחות ותוכלו לנסוע לדרככם ברכבכם החדש.

בהצלחה!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר