אאא

הטלגרף הבריטי הסכים לשלם למלניה טראמפ פיצויים "משמעותיים" לאחר שפרסם בשבוע שעבר כתבה שלדבריה כללה "מספר שקרים".

העיתון הבריטי הודה שבכתבת השער של המגזין שלו מה-19 בינואר, "המיסתורין של מלניה", נכללו מספר טענות שגויות לגבי משפחתה והקריירה שלה. הכתבה הוסרה מאתר העיתון.

במאמר התנצלות תחת הכותרת "מלניה טראמפ – התנצלות", כתב העיתון שאביה של הגברת הראשונה של ארה"ב לא היווה "נוכחות מאיימת ולא שלט במשפחה". הוא כתב גם שהיא לא עזבה את לימודיה האוניברסיטאים בעיצוב וארכיטקטורה בגלל מבחן שנאלצה לעשות, אלא כיוון שהעדיפה להשקיע בבכיוונים אחרים. העיתון גם הודה שציין בשגגה שבתקופה בה פגשה את דונלד טראמפ היא "חוותה קשיים" בקריירה שלה.

העיתון תיקן גם את מועד היכרותה עם טראמפ, מועד הגירת משפחתה לארה"ב, ואת הטענה שהיא לכאורה בכתה בלילה בו נבחר בעלה לנשיא.

"אנו מתנצלים בכל לשון בפני הגברת הראשונה ומשפחתה על כל מבוכה שנגרמה בגלל פרסומנו את ההאשמות האלה. כאות להתנצלותנו הסכמנו לשלם לגברת טראמפ פיצויים משמעותיים, כמו גם לכסות את הוצאותיה המשפטיות".

מלניה טראמפ כבר פעלה בעבר נגד עיתונאים שכתבו על משפחתה או על חייה בסלובניה. היא מפרסמת בעמוד הפייסבוק שלה באופן קבוע התנצלויות של פלטפורמות מדיה על פרסומים שלהם בקשר למעמד ההגירה שלה או חייה, וכן מכתבים של עורכי דינה הטוענים נגד אמיתות הסיפורים האלה.