הדפסה על קנבס – לעיצוב מושלם

שירותי הדפסה על קנבס הפכו בשנים האחרונות לדרך הקלה, המהירה והמרשימה ביותר לקבלת תוצר מרהיב לשדרוג הבית / המשרד או להענקת מתנה עם משמעות שלא תישכח (צרכנות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף BuyPost | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: 123rf)

מבין כלל חומרי הגלם המשמשים לצורך הדפסה דיגיטלית, קנבס נחשב לפופולארי ביותר, ולא בכדי. הקנבס נוח לשימוש, בעל עמידות גבוהה במיוחד, תופס מקום של כבוד בכל מרחב ושומר לאורך שנים על מראה מרשים. היות וכך, קנבס נחשב לבחירה הטבעית של המעוניינים להעניק מתנה שתביע את רחשי ליבם ותישאר נוכחת בחלל גם בעתיד הרחוק, או למי שמעוניין להוסיף צבע לחלל הביתי / המשרדי, וחשוב לו לקבל תוצר מוגמר מרשים ואיכותי שילווה אותו לשנים ארוכות, כשהוא שומר על חזות חדשה לכל אורך הדרך.

כיצד מומלץ לשלב את תמונת הקנבס בחלל?

גוון שולי הקנבס נתון לבחירת הלקוח, ומומלץ לבצע את הבחירה בגוון המתאים בשיקול דעת מרבי, על מנת להבטיח את השתלבותה המושלמת של התמונה בקו העיצובי הנתון. הבחירה הקלאסית הינה, בדרך כלל, בשוליים בגוון לבן, אשר מתמזגים היטב עם הקיר הלבן שמאחוריהם ויוצרים מראה הרמוני. לחילופין, ניתן להעניק לתמונה עצמה יתר דומיננטיות באמצעות בחירת גוון שוליים התואם לגווני התמונה או באמצעות בחירה בהדפסת שוליים הממשיכה את התמונה עצמה.

הדפסה דיגיטלית: לא רק הדפסה על קנבס

עולם הדפוס הולך ומתקדם בשנים האחרונות בצעדי ענק ומציג טכנולוגיות חדשניות המאפשרות להדפיס הכל על הכל באפס מאמץ ולקבל תוצאות מרהיבות באיכות גבוהה. תחום הדפוס הדיגיטלי פותח עולם אין סופי של אופציות וגימיקים במגוון רמות מחיר ובכל סגנון, החל בהדפסה על כוס אישית, הדפסה על עץ וכלה בהדפסה על מוצרי טקסטיל מכל סוג. מתנות אישיות, מזכרות ומוצרי קד"מ הפכו כיום למטרה ברת השגה לכל אחד וניתן להגשים בקלות כל חלום באמצעות הטכנולוגיות הדיגיטליות המתקדמות המאפשרות להפוך כל רעיון או יוזמה למוצר קיים ומרשים.

ביג גרף – לתמונה ברמה אחרת

בעולם הדפוס בכלל, ובנישת הדפוס הדיגיטלי בפרט, האיכות עושה את ההבדל הגדול במבחן התוצאה, הן ברמת הגימור של התוצר והן בעמידותו לאורך זמן. ביג גרף, בית דפוס חדשני מהמובילים בענף, מעמיד לרשות לקוחותיו את המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית ומספק קשת שירותים נרחבת ומקיפה המאפשרת לכל לקוח למצוא את המענה האופטימלי לצרכיו.

מעוניינים לבצע הדפסה על קנבס ואינכם מתפשרים על פחות מהטוב ביותר? ביג גרף לשירותכם. אצלנו תמצאו מערכת הזמנות אינטראקטיבית וידידותית לגולש, המאפשרת לכל אחד לעצב בקלות ובמהירות את התמונה המיועדת להדפסה על קנבס ללא צורך בידע גרפי מוקדם. זאת ועוד, למעוניינים ביצירת קולאז', מערכת העיצוב החדשנית שלנו מאפשרת לעצב קולאז'ים מדהימים בכיף ובקלות.

המקצוענות, האמינות, החדשנות והשירות של ביג גרף מבטיחים את שביעות רצונכם המלאה בכל הזמנה. נשמח לעמוד לשירותכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר