ספרים זה אהבת חייהם של רבים מאיתנו, ואם כבר ספרים, אז "צומת ספרים"

עם 100 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, במחירים אטרקטיביים, במגוון שפות ובנגישות מקסימלית, ו..בתי קפה המשולבים ברשת להעצמת חווית הקניה (צרכנות, שיווקי)

ספרים ומשחקים לכל בני המשפחה – בשילוב עם בתי קפה הפזורים ברשת (צילום: יח"צ)

"הציבור שומר המצוות נולד עם אהבה למילה הכתובה", אמר לי פעם סופר חילוני ידוע בלא מעט קנאה. והוא צודק. אתם מן הסתם שייכים לז'אנר שנולד עם ספר ביד (ומרכיב משקפיים כי לא שמע לאמא וקרא בחושך...)

ספרים זה אהבת חייהם של רבים מאיתנו, ואם כבר ספרים, "צומת ספרים" היא הרשת המובילה בישראל לחוויית קריאה ופנאי, בה תמצאו הרבה מעבר לספרים – גם משחקים רבים לעצמכם ולילדים.

'צומת ספרים' מונה 100 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, באחד מהם בטוח תתקלו בדרך הביתה.

הרשת שמה לה למטרה להעמיק את תרבות הקריאה ולהביא את הספרות היפה לכל בית בישראל, במחירים אטרקטיביים, במגוון שפות ובנגישות מקסימלית.

הקנייה בחנויות הרשת המרווחות – היא חוויה בפני עצמה. הקונספט של החנויות מאפשרות לקוראים לשוטט בין מדפי הספרים, ליהנות מקריאה נינוחה בשולחנות העיון הרחבים ולבלות בבתי הקפה המשולבים ברשת.

על מדפי המשחקים המציעים כאמור, חוויית פנאי ומשחק, תמצאו הכל, החל מטאקי, רמיקוב ומונופול המיתולוגיים שתמיד אהובים ומלהיבים ועד למשחקים עכשוויים ומרתקים כמו 'חלומות', 'פלונטר', 'שרלוק', 'חתלתול' ועוד ועוד.

"ניפגש בצומת!" זה האיחול הכי כייפי לכל מי שרוצה לפנק את עצמו ואת מי שהוא אוהב בספר או במשחק איכותי באמת.

קוראים על זה ומשחקים אותה!

צומת ספרים – חווית קריאה ופנאי

ספרים ומשחקים לכל בני המשפחה – בשילוב עם בתי קפה הפזורים ברשת

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית