3 טיפים בסיסיים לאיפור עור מנומש

ישנם מספר רב של גוונים על העור שאיתם יש להתמודד ולכן מציאת גוון המייקאפ המושלם עלולה להיות משימה לא פשוטה. מה עושים, באיזו רמת כיסוי בוחרים וחשוב מכל, עם איזה אודם חותמים? (יופי)

(צילום: שאטרסטוק)

היי, נשים עם נמשים (והדוכסית מסאסקס, מייגן מרקל אהובתנו): אנו יודעות כי מציאת הגוון הנכון והמדויק של מייקאפ לעורכן, יכול להיות סיפור מסובך ולא פשוט כלל וכלל, שיאלץ אתכן לכתת רגליים בין חנויות הפארם השונות ולשוב הביתה בידיים ריקות ותחושת אכזבה מרה.

ישנם מספר רב של גוונים על העור שאיתם יש להתמודד ולצורך כך מתגייס לעזרתכן ג'רי ג'ונסון, אמן איפור בינלאומי ומנהל אמנותי רשמי של חברת הקוסמטיקה לורה מרסייה, ומסביר: "כאשר אתן תרות אחר הגוון המושלם בשבילכן, לכו על צבע שמתאים לטון העור הכללי שלכן ולא לנמשים, שכן, הם נוטים להיות כהים יותר. כדי לעשות זאת, בחנו את הצבע על אזורי העור שאינם מכוסים כתמים (כמו סביב הסנטר והלסת"), הוא אומר.

ואם כבר בתכשירים לעור מנומש עסקינן, אנו ממליצים על מייקאפ עם בסיס קליל או קרם לחות עם צבע (קרם בי בי), במקום ללכת על נוסחה עם כיסוי מלא וכבד. המטרה היא להעניק לפנים מראה נקי ואחיד יותר, אך חשוב לזכור שכל מוצר שהוא בעל פורמולה עבה מדי, יסתיר את הנמשים שלכן וישווה לפניכן מלאות החן מראה אפרפר ועייף ואת זה אתן לא רוצות, גם במחיר של עור חלק, דמוי פורצלן.

והדובדבן שבקצפת, לסיום, מאחר ומראה הפנים שלכן צריך להיות ניטרלי למדי, כפי שצוין לעיל, יש לכן רישיון להשתגע עם צבע על העיניים או השפתיים. המלצה שלנו: אודם אדום לנועזות שבינינו. חוששות? לכו על ורוד פוקסיה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית