3 טיפים לבוקר מנצח

השעות הראשונות של הבוקר משפיעות כידוע על כל היום. אז כיצד הופכים אותן לנעימות, מעוררות ובריאות יותר? הנה כמה טיפים שתוכלו לאמץ כבר מחר (בריאות, שיווקי)

השקיעו בקפה (צילום: pexels)

הדרך שבה אנחנו קמים בבוקר היא בעלת השפעה דרמטית על איכות החיים. ברור מאליו שככל שנקום מוקדם יותר כך גם נספיק יותר, אך לא תמיד זה אפשרי ויש המון מטלות שדורשות את תשומת הלב שלנו. מצד שני, השעות הראשונות של הבוקר קובעות איך נרגיש בהמשך היום ולמזלנו יש גם דרכים להפוך אותן לנעימות ומעוררות.

הנה למשל 3 טיפים לבוקר מנצח שאותם תוכלו לאמץ באופן מיידי:

1. השקיעו בקפה

קפה טוב שעוזר לגוף להתעורר הוא תנאי לבוקר מוצלח. מבחינתכם, הכי חשוב להשקיע בהשוואה בין קפסולות ולמצוא את אלה שמייצרות הרבה ארומה ומקסימום טעם. בזכות הטכנולוגיה הקיימת, מכונת קפה טובה מכינה מהקפסולות משקה משובח בתוך דקות ספורות בלבד.

שימוש בקפסולות גם חוסך זמן יקר ערך בבוקר, מתאים לחובבי קפוצ'ינו ואספרסו כאחד ויכול לשדרג את חווית האירוח שלכם. בהמשך, אתם יכולים לגוון בין הקפסולות ולרענן את הטעמים הקיימים.

את הקפה כדאי לשתות בבית ולפני שיוצאים לעבודה. אם אין מספיק זמן וחייבים למהר, צריך להתארגן על כוס ייעודית ששומרת על החום של הקפה גם אחרי דקות ארוכות. בנוסף, כוס כזו תשמור על הבטיחות שלכם במהלך נסיעה ברכב הפרטי או בתחבורה ציבורית.

2. אכלו ארוחת בוקר

הפרדה בין הקפה לבין ארוחת הבוקר גם היא יכולה לעזור לשדרג את היום שלכם. בעוד התפקיד של הקפה הוא להעיר אותנו, המטרה של ארוחה מזינה היא להעניק לנו אנרגיה. ארוחה קלאסית כוללת פרוסת לחם מלא, גבינה לבנה וביצים ויש גם כאלה שמגדילים לעשות ומכינים לעצמם שייק ופירות לקינוח.

הסוד בארוחת בוקר הוא להכין את רוב המצרכים כבר בערב שלפני. נצלו את הדקות שלפני השינה כדי לבדוק שיש במקרר את כל המרכיבים לארוחת בוקר מזינה, חתכו לעצמכם ירקות ואל תתביישו להתפנק עם קוביית שוקולד או מעדן לקינוח מתוק.

3. בצעו מתיחות

מלבד הטיפים שקשורים לתזונה, בוקר מנצח תלוי במה שאתם בוחרים לעשות במהלכו. במקום להתעורר בלחץ ולצאת מהבית בתחושה לא נעימה, אפשר להקדיש כמה דקות למתיחות ופעילות ספורטיבית. כמובן שהכי טוב להכניס ריצה או הליכה לשגרת הבוקר היומית או לפחות השבועית, אבל זה לא תמיד אפשרי ולכן מתיחות אמורות לעשות את העבודה.

מתיחה של הידיים כלפי מעלה למשך 10 שניות ולאחר מכן סיבוב לאחור של הכתפיים ימנעו מכם כאבי גב. אם אתם רוצים להתעורר במהירות, נצלו גם את השהות במיטה כדי להתמתח ועשו זאת בהדרגה. לבסוף, מה שיישאר לכם לעשות הוא להתקלח במים קרים ולצאת לעוד יום בעבודה או בכל עיסוק אחר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר