טור אישי

קבר דוד חי וקיים // הרב ישראל גליס

בחצר קבר דוד המלך מתקיימת מדי שנה הילולא במוצאי חג שבועות בהשתתפות אלפי איש, עד שהמשטרה מבקשת לפזר והחוגגים נאלצים לחזור ברגל לביתם. אך לא עוד (טור אישי)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
ריקודים בקבר דוד (צילום: Sebi Berens/Flash90)

דוד מלך ישראל חי וקיים, זה לא רק שיר זו מציאות. מדי מוצאי שבת מתכנסים מאות יהודים לסעודת מלווה מלכה בציונו של דוד המלך בהר ציון שמאורגן על ידי הרב שמעון שניצר מנהל ארגון "אגודת זימרה וחסד" בליווי כלי זמר ובכל שבוע מגיע זמר אחר בהתנדבות.

לקראת חג שבועות כמסורת מדי שנה תתקיים בחצר קבר דוד המלך הילולא במוצאי חג שבועות בהשתתפות אלפי איש עם כלי זמר לתוך הלילה.

מדי שנה משטרת ישראל מבקשת לקראת חצות להתפזר ולהפסיק את הנגינה וכשהציבור מתפזר הוא נאלץ לחזור רגלי לעיר או למקום מגוריו כי כל האוטובוסים העולים מהכותל מלאים ולא עוצרים.

מדי שנה פונים העסקנים אל נציגי הציבור בעירייה ושום דבר לא נעשה והסבל הוא גדול.

השנה פנו אנשי האגודה לראש העיר משה ליאון ובתוך כמה שעות הוא נכנס לתמונה ומינה את ר' אבי אבוחצירא לפעול בעניין ואכן נערכה פגישה עם אנשי המשטרה שהבטיחו ללוות את האירוע וגם לאפשר לחוגגים והמתפללים להיות במקום לתוך הלילה תחת הבטחה.

הציבור מוזמן בליל ההילולא של דוד המלך להתפלל ולשמוח ולהודות לראש העיר משה ליאון שיש לו אוזן קשובה לצרכים של הציבור ללא הבדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר