הצילו! יש לי פנים עגולות! מה עושים?

כשאת נתקלת בלחייך העגלגלות בתמונות את חווה תסכול? יש לזה פלוס כי כך את נראית צעירה מכפי גילך. אבל גם מינוס, כל ק"ג מיותר מופיע במקום הכי בולט. הנה, 6 טיפים שיסייעו לך לשפר את המצב (יופי)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אם אי פעם קיבלתן הערה על הלחיים התפוחות והחינניות שלכן או נתקלתן בהן בולטות בתמונות וגיחכתן, רוב הסיכויים שיש לכן פנים עגולות. יש לזה פלוס כי כך אתן נראות צעירות יותר ממה שאתן באמת. אבל גם מינוס, מאחר וכל קילוגרם שאתן מעלות מופיע מיד במקום הכי בולט. הנה, שש עצות מקצועיות לאיפור ועיצוב שיער שילמדו אתכן כיצד ניתן להאריך בעדינות את מבנה הפנים שלכן:

לכו על תספורת קצרה

מעבר לכך שהיא אפנתית למדי, היא מחמיאה כמעט באופן אוניברסלי, אבל בעיקר לבנות מלאות פנים. בקשו מהספרית שלכן לגזור את מחלפות ראשכן באופן שיגיעו עד הכתפיים. זה יגרום לעיניכן "לרדת" כלפי מטה ולהפוך את מראה הפנים שלכן ליותר אובלי, אומרת איימי מוסקוביץ', סטייליסטית בסלון "קטלר" בניו יורק.

או דווקא ארוכה

אפשרות נוספת? תספורת ארוכה ורבת שכבות. שוב, המטרה היא לייצר מראה של עיניים המוטות כלפי מטה ולתת אשליה של אורך.

אספו את השיער ל'קוקס' או קוקו

מפחדות כי משיכת כל השיער שלכן לאחור רק תחשוף את הלחיים המלאות שלכן? אל דאגה! מראה של שיער גבוה למעשה מאריך את הפנים. כנ"ל לגבי זנב סוס האסוף באופן הדוק ומסודר. (רק וודאו שהם מתחילים מעל האוזניים שלכן.)

למדו לאהוב קונטורינג (הצללות)

תתפלאו, יש דרך לעשות את זה מבלי להגזים. כל שעליכן לעשות הוא לבחור קרם או אבקה ללא ברק בגוון אפור-חום (בניגוד לברונזה), אומרת אמנית האיפור אשלי גיוצ'י, מניו יורק. ואז להניח אותו על פני הרקות שלכן, מתחת לעצמות הלחיים ולאורך הלסת - ובכך להצליל את החלקים המלאים של הפנים שלכן.

והארות

השתמשו בקרם מאיר על עצמות הלחיים, עצמות המצח והסנטר שלכן, כמו גם על גשר האף ועל גבי השפה העליונה שלכן.

שימו דגש על העיניים

באופן ספציפי יותר, גרמו להן להיראות גדולות יותר עם עיפרון עיניים, צלליות ניטרליות וריסים מסולסלים. עיניים גדולות יותר יגרמו לשאר הפנים שלכן להראות קטנות יותר. זה הכל עניין של פרופורציות, חברות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית