שדכנית, סטייליסטית והבגדים שביניהן

כל אשה, בחורה, נערה, מכירה את התחושה שהיא עומדת מול ארון בגדים עמוס לעייפה ואומרת ספק לעצמה ספק לסובבים אותה – אין לי מה ללבוש? (אופנה, שווקי)

(צילום: יחצ)

בכל פעם שאנו מתריסות בפני העולם את המשפט הזה אנחנו בעצם אומרות: 'אני לא יודעת מי אני רוצה להיות היום'?
העמידה מול ארון הבגדים יכולה להראות כעניין סתמי אבל בעצם היא מכסה על רובד עמוק יותר.

כשהדבר מגיע לשידוכים השאלה נהיית יותר מורכבת. מכיוון שברגע זה את שואלת את עצמך לא רק מי אני רוצה להיות. את מוסיפה כאן עוד נדבך 'את מי הוא היה רוצה לראות'?.

ברמת הרגש, את רוצה להרגיש נינוחה רגועה ובטוחה - אז מה עושים?

לטובת העניין החלטנו לכנס את שירן עו"ד במקצועה, אלישבע קסטנבוים הסטייליסטית והשדכנית נילי פרלמוטר על מנת שיעשו לנו קצת סדר בראש ובארון ויתנו לנו טיפים כיצד לצלוח את הדייט הראשון.

אלישבע אומרת - היו נאמנות ל'אני' שלכן! כדי לדעת מי הוא כי אתן נורא מבולבלות חשבו על שלושה ארבעה אנשים בחייכן שרואים אתכן כמו שאתן. זו יכולה להיות אמא, חברה, מורה, שכנה, דודה. שבחברתן אתן מרגישות שהמיטב שבכן קורן החוצה. זכרו אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.

אם את בעלת אופי סולידי הקפידי לשדר זאת בלבוש. חשוב להגיע בלבוש קלאסי ועדין בעל גוונים אחידים. אם האופי שלך הוא יותר מוחצן דינאמי גם כאן הייתי ממליצה על גוונים עדינים בתוספת אקססוריז מעניינים. תיק/שרשרת/עגילים.
השדכנית נילי פרלמוטר ממליצה שלא לחשוף את כל הקלפים בפעם הראשונה – תסתכלי על הדייט הראשון כמנת פתיחה שאמורה להשאיר טעם של עוד בדיוק אותו האופן אמור להיות משודר גם בלבוש לכן גם אם את טיפוס מופנם או מוחצן לבוש קלאסי ועדין הוא הבחירה הנכונה בעבורך.

לדייט השני אפשר כבר להגיע עם שמלה יותר צבעונית ותיק ניוד עדין בתוספת נעלי עקב סולידיות או לחילופין שמלה בצבעים עדינים עם אקססוריז בעלי נוכחות.

מילה מהשדכנית: דייט שני הוא דייט שנוסך בנו קצת יותר בטחון לכן נוכל לחשוף קצת יותר מעצמנו לספר על חוויות לא אישיות מדי אבל כאלה שמראות על האופן בו אנו תופסות את העולם.

הסטטייליסטית שלנו בחרה הפעם את רשת גולברי המשלבת שמלות בצבעים רכים מבדים נשפכים לצד מחוייטים כמו כן ניתן למצוא ברשת הדפסים של פרחים וצורות גאומטריות צבעוניות. שלל חולצות בסיס ג'קטים ואקססוריז שכל אשה יכולה למצוא בהם את עצמה לפי הטעם והאירוע אליו היא מכוונת.

מילה משירן (שבאותו היום נקבע עבורה דייט ע"י השדכנית, נילי פרלמוטר) הבגדים שהתאימה לי אלישבע שמחו אותי מאוד וכשלבשתי אותם הרגשתי מאוד נינוחה ויפה בסוד אגלה שהלוק שהכי אהבתי היה זה של הברית שביננו זה מקסימום פגישה רביעית.

מעניין מה יעלה בגורל הפגישה...

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית