האם יש קשר בין חופשה משפחתית מהנה לבין הצלחה ופריחה בחזרה לשגרה?

מאות משפחות מאושרות, נכנסו לשגרה מבורכת עם כוחות מחודשים ורעננים, לאחר שחזרו מחופשת קיץ מושלמת במלון הפאר 'גולדן קראון' עם 'מרגליות תיירות ונופש' (תיירות, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

מאות משפחות מאושרות, נכנסו לשגרה מבורכת עם כוחות מחודשים ורעננים, לאחר שחזרו מחופשת קיץ מושלמת במלון הפאר 'גולדן קראון' עם 'מרגליות תיירות ונופש'.

"הקסם של החופשות שלנו - ב'מרגליות תיירות', הוא המחשבה על כל פרט ופרט בסדר היום של האורחים, החל מרגע ההגעה למלון ועד לסיום החופשה' - עם טעמים וחוויות בלתי נשכחות, שמטעינות את ההורים והילדים באנרגיות חיוביות שהולכות איתם לאורך כל השנה".

'מרגליות תיירות ונופש', משתפים אתכם ברגעים עוצמתיים מתוך חופשת בין הזמנים, אתם מוזמנים לקבל הצצה לחופשה מושלמת ומלאה בהנאה!

אז מה היה לנו כאן?

מלון פאר ברמה של 5 כוכבים עם נוף מהמם ואוויר מעולה! ארוחות בשפע מדהים עם גיוון עצום ושלל טעמים! בריכה ענקית, בריכת ילדים, ספא מפנק, מכון כושר, חדרי טיפולים וכל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת!

וזו רק ההתחלה...

כמו תמיד - ב'מרגליות תיירות ונופש' סיפקו לאורחים חוויות מרגשות בכל רגע מחדש! לאורך כל היום, מאות הילדים היו עסוקים ב'ממלכת הילדים', אשר העניקה תעסוקה מסביב לשעון... הפעלות, יצירות, טרמפולינות והמון כיף והנאה.

ב'מרגליות' חושבים על כל פרט... לכן כאשר ההורים האזינו להרצאות מרתקות ברוגע ובשלווה, הילדים נהנו מתוכניות מגוונות: מופע קסמים עם ניסו הקוסם, מופע חיות מרהיב, מופע להטוטים ובלוניאדה עם אשר הליצן, שעשועון בינגו וטריוויה נושאי פרסים ועוד...

הסגירה המושלמת של כל יום...

מופעי הערב המושקעים, סגרו כל יום עם טעם של עוד... תזמורת 'המנגנים' עם הזמר מוישי רוט ואמן הבוזוקי אלירן אלבז, הופעה חיה עם הזמר ישי לפידות ותזמורתו, הצגה חדשה של עופר הלוי ואביתר לזר בשילוב 5 שחקנים, הקרקס האקרובטי, 'הקליקרים' – שעשועון אקסטרים אינטרקטיבי, ועוד...

גולת הכותרת של חופשת בין הזמנים היתה הפקת הענק שטרם נראתה כמותה! עם גדול הזמר יעקב שוואקי במופע מלא ומרגש, עם מסכי מולטימדיה בטכנולוגיה מרהיבה ולצלילי תזמורת מורחבת אשר סחפו את הקהל ללילה עוצמתי ומרגש שלא ישכח מהם במהרה...

אתם מוזמנים לצפות וליהנות מטעימה קטנה של חופשה גדולה ולדמיין כבר מעכשיו את החופשה הבאה שלכם, עם מרגליות תיירות ונופש כמובן... פרטים על חופשת החורף, בקרוב!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר