פריגוט: איכות, כשרות וטריות

חלוצת תחום עיצוב הפירות שחוללה מהפך בעיצוב אירועים

זה לא מה שהיינו רגילים. אם פעם היינו מגיעים לאירוע, היינו נתקלים בשולחן עליו פזורים צלחות חד פעמיות עמוסות עוגות או מקסימום ענבים, היום כל אירוע נראה כמו חדר המלוכה בארמון יוקרתי (יוקרה, שיווקי)

כיכר בשיתוף פריגוט | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)
כמה פעמים יצא לכם לעמוד ליד בר באירוע ריח האננס הטרי מכה באפכם, האבטיח המגולף קורץ לכם, השוקולדים החלביים האיכותיים מדברים אליכם. הרבה פעמים. נכון? זה לא מה שהייתם רגילים באירועים של פעם... הרמה הכללית השתדרגה לעין ערוך, ועדיין ממשיכה להשתדרג מאירוע לאירוע.
מי שנושאת את דגל השינוי והמהפך היא חלוצות תחום עיצוב הפירות והבארים- 'פריגוט' .
בפריגוט מסמנים מטרה ועושים הכל בצורה המושלמת ביותר, הם לא מתפשרים על איכות וכשרות המוצר מצד אחד, ומאידך שומרים על טריות שיא, וזה גם הערך המוסף שלהם.
העובדה הבאה לא תפתיע אותכם: בפריגוט אפשר גם להזמין אירוע ברגע האחרון בלי כל חשש, כי בפריגוט מכינים את העיצובים ברגע האחרון כדי שכל אירוע יקבל מגשי פירות טריים ורעננים רטובים וטעימים לחיך.

פריגוט מתמחים בעיצובים מרשימים והפקות מיוחדות ובעיקר פונים למנהלי מוסדות ארגונים עמותות ועסקים שרוצים לכבד את הלקוח שלהם בצורה המושלמת ביותר, חלוקת ערכות לפני חגים ובערבי גיבוש.

בפריגוט יודעים לתכנן לכם גם את הבר העשיר ביותר שכולם יגידו "וואוווו", המוצרים הכי איכותיים והכי יוקרתיים אצלכם באירוע עם טאצ' אמריקאי מיוחד.
לפעמים נדמה שאפשר לחסוך בחלוקת העבודה בין מעצבת פירות, שוזרת פרחים ומגלפת בפרי, אך בפריגוט תקבלו את הכל על מגש של שוקולד, כל המוצרים כל העיצובים ברי פירות ומתוקים עשירים במיוחד, אבטיחים ופירות מגולפים וחתוכים, מגשי פירות, מגוון רחב של פירות, שייקים פירות בכוסיות מרטיני אישיים, עוגות וקינוחים בצורה וסגנון יוקרתי ודקורטיביים בשילוב דקורציה וסטייל ברמה אמריקאית.

אז אל תהססו לרגע, יש לכם אירוע? אתם כבר יודעים את הכתובת. פרי גוט.
,,
לקבלת דוגמאות במייל :q0527643888@gmail.com
ולהזמנות:0527643888

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר