בבית IBM בפתח תקווה

טקס חלוקת תעודות מטעם אוניברסיטת בר-אילן ומרכז הלום

הקורס היוקרתי, עסק בפיתוח מיומנויות ניהול מתקדמות ומתן כלים מקצועיים, תוך הבנה מעמיקה של מורכבות התפקיד הניהולי של נשים בהייטק.

כיכר השבת | מקודם |

הקורס היוקרתי התמקד בנושאים הקריטיים בעולמן של מנהלות, תקשורת אפקטיבית, מיתוג אישי ומקצועי, הנעת עובדים ומוטיבציה, רטוריקה ופרזנטציה אפקטיבית, ניהול זמן ועוד. כל זאת תוך הבנה מעמיקה של מורכבות התפקיד הניהולי של נשים בהייטק.

המשתתפות קיבלו תעודת גמר יוקרתית מטעם אוניברסיטת בר אילן- מל"י, בראשו עומד פרופ' גיל אפשטיין, אשר פועל רבות למען שילוב חרדים בהשכלה ובתעסוקה בישראל.

מירי ליפשיץ, מנכ"לית מרכז הלום: "כבוד גדול עבורי להיות חלק מקורס מיוחד זה אשר נבנה במיוחד ובהתאמה לצרכים של נשים חרדיות העובדות בהייטק, מקצועיות ומקצוענות המשתתפות היווה אתגר מדהים עבור כל צוות המנחים. המטרה הייתה להפוך את התנהלות הניהולית אינטואיטיבית למתודולוגיה סדורה ושיטתית, עשינו זאת באמצעות העלאת מודעות לתחומים קריטיים ומרכזיים בעולמם של מנהלות תוך התמקדות ובאמצעות הקניית ידע מעשי וסט כלים מתקדם וחדש ביותר שיש בתחום פיתוח המנהלים בישראל ובעולם "

במהלך הקורס התארחו מנכ"ליות ומנהלות בכירות מחברות הגדולות בתחום ההייטק בישראל, אשר הביאו מניסיונן האישי עצות מעשיות להתקדמות בתחום הניהול בהייטק.

הטקס נפתח בדברי ברכה של הרב בנצי שוורץ, מנהל תכנית 'קהילות מקצועיות- לשמור ולעסוק' ג'וינט ישראל תבת, אשר נתנו חסות לתכנית: "קידום תעסוקתי של נשים חרדיות הינו אתגר חשוב הבנוי מהתאמה של הצרכים הייחודים של נשים חרדיות לשינוים שעוברים על עולם העבודה, שמח לראות שבקורס זה עמדו באתגר שלקחנו על עצמנו, והצלחנו להוכיח שבאמצעות יצירת פתרונות ייחודים וחדשנים למגזר החרדי, נשים מהציבור החרדי יכולות ללמוד ולהתקדם כלכלית ומקצועית"

יעל ראב"ד מנהלת קהילת חרדיות בהייטק, אמרה בטקס: "הקהילה שלנו הוקמה כדי לעזור בקידום נשים חרדיות בהייטק. הלמידה המשמעותית והפרקטית שעברנו פה, יחד עם החיבורים והקשרים שיצרנו, נותנים מקפצה לקידום, אני מאמינה שכל אחת מהמשתתפות בתכנית, תשפיע לא רק על הסביבה האישית והמקצועית שלה אלא תשפיע על נשים חרדיות רבות נוספות מקרב הקהילה, בכך שהיא תשמש כמנטורית עבור נשים אלה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר