באנו לשדרג

משדרגים: 5 דרכים לא משעממות להכין אורז

אורז לבן זה טוב וטעים, אבל הגיע הזמן לצאת מהקופסה ולהכין אותו בדרכים קצת אחרות שיהפכו אותו לכוכב של הארוחה ולא רק לתוספת שגרתית שכולם כבר רגילים אליה (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
האורז יכול להיות הכוכב של הארוחה (צילום: Baiq Daling on Unsplash)

אורז עם עגבניות שרי ובזיליקום

5 דקות הכנה, 25 דקות על האש ויש לכם אורז לבן "אחד אחד" עם עגבניות שרי ובזיליקום שמשדרג את האורז הרגיל ונותן טאצ' מעניין לעיקרית שתגישו איתו.

>> למתכון

אורז עם אטריות וירקות

אושרית אברג'יל היא אושיית אינסטגרם שמנפקת לקהל עוקביה הנאמן מתכונים למאכלים ביתיים מרכיבים זמינים, אך תמיד יהיה שם טוויסט שמצליח להפיל לנו את הלסת. המתכון הזה מצוין להגשה בליל שבת לצד בשר או עוף.

>> למתכון

אורז יסמין מוקפץ עם אננס בסגנון תאילנדי

מתובל בכוסברה וכורכום. מנה של גרגרי אורז יסמין ארוכים וצרים עם ארומה חזקה וטעם אגוזי שמשתלבים היטב בטעמו המתקתק והשובה של האננס.

>> למתכון

אורז עם לימון - הגרסה היוונית לפילאף

פילאף הוא תבשיל אורז עם הרבה וריאציות ממקורות מגוונים, אך הגרסה היוונית לאורז שבתבשיל שיחקה אותה בענק: מתכון לאורז בארומה לימונית עם נגיעות שמיר ופטרוזיליה שפשוט תרצו להגיש עם כל דבר! ויש גם גרסה חלבית למי שלא מפחד, ובכן, מאורז חלבי.

>> למתכון

אורז אדום בסגנון מקסיקני

אם אורז הוא התוספת הקבועה שלכם לכל עיקרית, וגם אם לא, אתם חייבים לנסות את הגרסה המקסיקנית הזו: מתכון לאורז אדום פיקנטי וממכר שלא תצליחו להפסיק לאכול. טיפ: השתמשו באורז "ארוך" - פרסי או תאילנדי - כדי לקבל מנה אוורירית יותר ולא באורז בסמטי או יסמין.

>> למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר