רבני המרכז הרפואי שמיר אצל גדולי הדור:

"הרופאים מצלים חיים ואתם מצילים יהודים מלהיכשל באיסורים"

רבני המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ביקרו השבוע במעונם של מרנן ורבנן גדולי הדור לברכה והתייעצות לקראת השנה החדשה • הרבנים שמעו את עצתם והדרכתם של גדולי הדור במספר נושאים ושאלות שעל סדר היום • גדולי הדור ביקשו להודות לאנשי המרכז הרפואי על מהפכת ההתאמה לציבור החרדי (חדשות הרפואה, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש90)

רבני המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ערכו השבוע סבב ביקורים בבתי גדולי ישראל בבני ברק, כדי להתברך לקראת השנה החדשה ולקבל את עצתם והדרכתם בנושאים שונים שעל סדר היום.

בסבב הסיורים השתתפו רק המרכז הרפואי הרה"ג הראל פדידה שליט"א, כשאליו נלוו המשגיח הרב שלמה חיימוביץ ואיש קשרי הקהילה הרב משה קורניק.

הרבנים ביקרו בבתיהם של מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א, מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי גרשון אדלשטיין שליט"א, הגאון הגדול רבי ברוך דב פוברסקי שליט"א והגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

הרבנים הציגו בפני מרן שר התורה את כל הפעולות והשיפורים שנעשו למען ציבור שומרי התורה והמצוות המגיעים לבית החולים, בדגש על הכשרת שטח בית החולים מטומאת כהנים. מרן שליט"א הביע קורת רוח רבה מהדברים ובירך: "שכהנים לא יצטרכו להגיע לבית חולים השנה". כמו כן הוא בירך את הרבנים בברכת שנה טובה.

מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין אמר לרבנים: "אני יודע כמה קשה להתמודד מול הנהלה חילונית שלא מבינה בדת ובכל זאת עשיתם מהפכה לטובת שומרי תורה ומצוות". הוא בירך אותם בברכת שנה טובה, וביקש מהם להמשיך לפעול למען ציבור שומרי התורה והמצוות.

הגאון הגדול הגרב"ד פוברסקי ציין כי "זה לא מובן מאליו שהנהלת בית החולים מבינה את צרכי הציבור החרדי. מגיע להם ולכם יישר כח גדול על כך". הוא בירך את הנוכחים בברכת שנה טובה וביקש למסור זאת גם להנהלת בית החולים.

הגאון הגדול הגר"ש שטיינמן אמר לרבנים: "הרופאים מצלים חיים ואתם מצילים יהודים מלהיכשל באיסורים. יה"ר שתזכו גם אתם וגם הם לשנה טובה".

כידוע, המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ממשיך בימים אלו במהפכת ההתאמה לציבור החרדי, תוך שימת דגש על נושא כשרות המזון, טומאת כהנים ופתרונות טכנולוגים הנוגעים לשבתות.

לאחרונה הושלם תהליך מורכב של הידור נוסף במטבח של בית החולים, כך ש"הפס הקר" (האוכל הלא מבושל) המוגש בחדר האוכל עומד כולו תחת ההשגחות המהודרות ביותר.

בנוסף, גם האוכל המבושל עומד ברובו בסטנדרט כשרותי גבוה, אך מאחר והמהפכה בנושא טרם הושלמה, מומלץ לקבל בזמן אמת אינפורמציה מהמשגיח הרב חיימוביץ או מרב בית החולים הרב הראל פדידה.

חשוב להדגיש שבכל מקרה לרשות היולדות החרדיות עומדות ארוחות חמות בהשגחת בד"צ העדה החרדית.

מדובר כאמור בחלק ממהפכת ההתאמה של המרכז הרפואי לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה מוחלטת לאורח החיים החרדי ע"פ כל דקדוקי ההלכה, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.

תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות שבחרו ללדת ב'שמיר' בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר