היסטוריה ביום ה' הקרוב:

אפשרות כניסה לתחום ההנדסה עם משכורות עתק

עשרות חרדים יוכלו לקבל מימון מלא למסלול עתודה בכירה של לימודי הנדסאות, במטרה להגעה להנדסאי בכיר ולהשתלבות בתעשייה היוקרתית ביותר בישראל (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

אחרי שנים של דיבורים וכאב על הדרת האוכלוסייה החרדית מעבודות הבכירות במשק בישראל ובכלל זה במגזר הציבורי, כאשר לראשונה יחלו עשרות חרדים במסלול עתודה בכירה של לימודי הנדסאות במימון ממשלתי מלא, במטרה להגעה להנדסאי בכיר ולהשתלבות בתעשייה היוקרתית ביותר בישראל של הנדסאות תוכנה, הנדסאות בניין והנדסאות חשמל.

מקצועות ההנדסה נחשבים לעילית המקצועות היישומיים כאשר הם חולשים כמעט על כל תחומי התעשייה וזוכים לביקוש והשמה גבוהים במיוחד עם משכורות גבוהות בענף ההופכות למסלול התקדמות שעד כה היה נראה כחסום בפני האוכלוסייה החרדית.

התכנית המיוחדת תובל על ידי המכללה למינהל מייסודה של הסתדרות המעו"ף, המכללה בעלת וותק של למעלה מ 65 שנה וכבר הכשירה לאורך שנותיה מעל מיליון בוגרים אשר השתלבו בתעשיות הבכירות ביותר בישראל.

לאורך עשרות שנות לימוד פיתחו במכללה למינהל שיטות הוראה מתקדמות שמעניקות לכל תלמיד את הכלים המקצועיים החיוניים מול הדרישות המקצועיות המחמירות ביותר של שוק העבודה. מדיניות ההכשרה של המכללה למינהל מצטיינת בגישה יישומית, שמטרתה לספק לבוגריה כלים שימושיים ומיומנויות מעשיות.

המכללה תוביל את מגמות הלימודים במימון ממשלתי ייעודי למגזר החרדי בכיתות קטנות של 25 תלמידים בלבד, סיוע בהשמה וליווי כל הדרך עד למשרה היוקרתית הנחשקת.

התכנית המיוחדת תיפתח באירוע מידע ייחודי מסוגו שיתקיים ביום חמישי הקרוב ט' חשוון 7.11 באולמי תמיר (העגול) בשעה 19:30 בדיוק! לרישום כנסו>>

הערב יפתח בהרצאה מקצועית ומיוחדת של הגרפולוג והמאמן גלעד שאמע והיא תעסוק בדרכים והכלים כיצד לנצל כישורים אישיים להשגת משכורת גבוהה.

בנצי שוורץ, רכז תוכניות בג'וינט ימסור הדרכה מקצועית, הסבר מקיף על התכנית וסקירת הענף, טיפים להשתלבות בלימודים ולאחריה במקומות העבודה.

האירוע יתקיים ליד שולחנות ערוכים כמיטב המסורת של ליל שישי ותחולק בו מתנה יוקרתית לכל נרשם באירוע. הצטרפו אלינו כפורצי דרך להישגיות החרדית אנו ניתן לכם את הכלים המקוצעיים ביותר ומערך השמה הגבוהה ביותר בתחום לפרנסה בכבוד וברווח.

לפרטים כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר