הפרויקט הירושלמי שהפך למותג בינלאומי

הצצה לדו"ח ביצוע ומכירות בפרויקט היוקרה ההיסטורי ג'רוזלם אסטייטס בשנלר • סיכום שנת שיווק נוספת • התקדמות מואצת בבניה (חדשות הנדל"ן, מקודם)

(צילום: יח"צ)

ג'רוזלם אסטייטס הפכה בשנתיים האחרונות למותג מגורי יוקרה בינלאומי

בעולם היהודי. הפרויקט ההיסטורי המשחזר את הדרה של ירושלים ומציע מגורים במקום, הפך לסמל סטטוס בעשירון העליון של הציבור החרדי.

בג'רוזלם אסטייטס מסכמים את שנת הכספים 2019 ומציגים גרף מכירות מדהים של כרבע מיליארד דולר. הצצה לדו"ח ביצוע ומכירות בפרויקט היוקרה המדובר ביותר.

שנת הכספים 2019 שהסתיימה, מהווה ציון דרך חשוב וזמן טוב לסקירת ההתקדמות בשיווק, בבנייה ובכל המישורים בג'רוזלם אסטייטס.

מניתוח אסטרטגי שיווקי שביצעו בחברה ע"י חברת שיווק בינלאומית, עולה כי לצד הס"ד כמובן, הסיבה המרכזית לעליה הדרמטית במכירות, מעבר לתחזיות העסקיות האופטימיות ביותר, שייכת דווקא למיתוג.

בשנתיים האחרונות הפך פרויקט היוקרה ג'רוזלם אסטייטס למותג יוקרה בינלאומי נחשק, כשמשפחות חשובות מהארץ ומכל העולם, רואים בו כתובת בעלת סמל סטטוס, למשכנם במרכז החרדי הנחשק של ירושלים.

מנהלי המכירות מדווחים על עלייה דרמטית בביקושים וברכישות הדירות ב-2019.

כאשר סך המכירות עד כה עומד על כרבע מיליארד דולר! (כ-850 מיליון ₪).

מתעניין? חלץ כאן >>

כאמור, מעבר להפיכתו של ג'רוזלם אסטייטס למותג בינלאומי חזק, השפיעה גם המציאות בה הבניינים בפועל 'יצאו אל האור' וניתן לראות בעין את הפרויקט במלוא תפארתו. המבקרים במתחם הבנייה, יוצאים מגדרם כשנוכחים לראות את הבנייה היוקרתית ניצבת לנגד עיניהם כולל כל האלמנטים המיוחדים שהובטחו בתחילת הדרך.

גופים נוספים שהופתעו מקצב המכירות הם אותם גופים פיננסיים כמו שמאים והגופים המלווים פיננסית את הפרויקט שהביעו התלהבות לנוכח העובדה כי כבר כעת נמכרו בשלבים א' וב' כ75% מהערכות השיווק המוקדמות.

במקביל: הביצוע מתקדם במהירות

כל זאת כאמור לצד ההתקדמות הביצועית לקראת סיום בניית החלק הראשון של ג'רוזלם אסטייטס. אפשר לומר כי מעל 80% מהעבודה הושלמה בבניינים אלו בשלבים א' ב' הכוללים את הבניינים: 1 הכרכוב, 2 הכד, 3 הדקל, 12 הנבל, 13 הגביע. כאשר בקרוב יפתח שיווק שלב ג' הכולל את בניינים 10 החצוצרות ו -11 הכינור, אשר בנייתם אף היא מתקדמת. ניתן לספר כבר כעת כי הם ייצאו לשיווק עם תכניות מיוחדות בקונספט מעניין אודותיו נעדכן בקרוב. הבניינים כולם נקראו בשמות אלו על שמן של מטבעות יהודיות עתיקות שנמצאו בירושלים, חלקן במתחם עצמו.

סלתה ושמנה ממיטב שדרות היהדות החרדית בישראל ובחו"ל הבינו כי זה הזמן להצטרף להצלחה המוכחת וליהנות מדירת יוקרה בפרויקט המלהיב בירושלים.

מתעניין? חלץ כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר