גדולי התורה התכבדו לכתוב את האותיות בספר התורה של ארגון זק"א ת"א

גדולי הרבנים עודדו את הפעילות וכתבו אותיות בספר התורה שיוכנס לגמ"ח 'אחים לצרה' המשמש את בתי האבלים (חרדים, מקודם)

כיכר בשיתוף זק"א | כיכר השבת |

חברי המשלחת של זק"א ת"א התקבלו אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם הגר"ש כהן, ראש ישיבת עטרת ישראל הגרב"מ אזרחי וראש ישיבת חברון הגר"ד כהן.

ראשי זק"א-ת"א התקבלו בלבביות רבה במעונם של גדולי ישראל שהתכבדו לכתוב אותיות בספר התורה שיוכנס לגמ"ח "אחים לצרה" של זק"א ת"א וח"ק ת"א, העוסק בהשאלת ציוד לבתי אבלים ובין היתר משאיל ללא תשלום ספרי תורה וארונות קודש.

הספר נכתב על ידי תושבי בני ברק, שישבו שבעה וטופלו על ידי מתנדבי זק"א תל אביב והרימו תרומה לספר תורה לעילוי נשמת יקיריהם. ספר זה מצטרף לעוד ספרי תורה שברשות הגמ"ח ומשמש את המשפחות האבלות בביתם בימי השבעה.

בין היתר התקבלו חברי המשלחת של זק"א ת"א אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם רבי שלום כהן, ראש ישיבת עטרת ישראל הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי וראש ישיבת חברון הגאון רבי דוד כהן.

על חברי המשלחת נמנו מנכ"ל הארגון הרב צבי חסיד, הקמב"ץ יחיאל גולדמן והאחראים על הגמ"ח בבני ברק רפאל שינפלד ויעקב שילר. בראשית המפגשים פרס מנכ"ל הארגון הרב צבי חסיד את פעילות הארגון, סקר את העשייה במסגרת שמונת סניפי גמ"ח אחים לצרה ולאחר מכן כתבו גדולי התורה את האותיות בספר התורה.

נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי חכם שלום כהן שליט"א, שיבח את עבודת המתנדבים, העושים חסד של אמת. הרב בירך את חברי המשלחת כל אחד אישית ואיחל שהספר ישמש לשמחות.

ראש ישיבת עטרת ישראל הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א כתב אף הוא אות והאריך בדברים על החשיבות של חסד ואמת, "אתם שליחי הציבור בתחום חשוב זה" הטעים.

הגאון רבי דוד כהן שליט"א ר"י חברון כתב אות בספר התורה, שמע סקירה על פעילות הגמ"ח וקיים דיון בענין הצורך בקריאה שלושה פעמים בספר תורה שיוצא מארון הקודש ובירך את המתנדבים על פועלם.

בתחושת סיפוק ותוך ששאבו מלא חופניים עידוד דקדושה, שבו המתנדבים להמשך פעילותם, כשבקרוב הם צפויים לבקר במעונם של גדולי תורה נוספים ולכבדם לכתוב אותיות בספר התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר