באנו לעזור

8 פתרונות יעילים להיפטר מריח רע בנעליים

זה מביך, זה מציק ובעיקר: מעיד על בעיה בריאותית שיש לטפל בה בהקדם. איך נפטרים מריח רע בנעליים? הנה 8 פתרונות יעילים לנטרול הבקטריה והריח הלא נעים (ניקיון, בריאות)

כך מונעים ריח רע מהנעליים (צילום: NordWood Themes on Unsplash)

נעליים סגורות וקיץ ישראלי הם מתכון לאסון בדמות ריח רע מהנעליים שעלול לגרום לנו למבוכה רבה ובעיקר: מעיד על בעיה בריאותית שכדאי לטפל בה בהקדם. הנעל הסגורה סופחת במהלך היום זיעה וחום שמהווים תנאים אידיאליים להתפתחות בקטריה.

עם זאת, ישנם שמונה דרכים יעילות להרחקת הריח הרע מהנעליים ונטרול הבקטריה:

1. אבקת טלק

מפדרים את הנעל בנדיבות באבקת טלק, סוגרים את הנעל בשקית אטומה ומניחים במקפיא למשך 12-24 שעות. לפני נעילת הנעל, פדרו גם את הרגל שלכם ואת הגרב. כך, הטלק יספוג את הלחות והקור החזק יהרוג את הבקטריות.

2. תה

מניחים 3-5 שקיות תה בנעל, תלוי בחומרת הריח, למשך לילה שלם. ניתן להשתמש בתיונים חדשים או בתיונים משומשים ומיובשים - בדקו את שתי השיטות וגלו בבוקר מה עובד לכם יותר טוב. בנוסף, כדאי להשרות את כפות הרגליים בתה פושר, כיוון שהחומציות שבו מסייעת לכיווץ הנקבוביות והפחתת הזעה.

3. לימון או תפוז

מניחים בנעל קליפות של לימון או תפוז למשך לילה שלם, מה שיפעיל את המרכיבים האנטי בקטריאליים בפירות ואלה יקטלו את הבקטריות הקיימות וימנעו התרבות של בקטריות חדשות.

4. סודה לשתייה

מפזרים בנעל מעט סודה לשתייה למשך הלילה, ובבוקר מנערים החוצה. חוזרים על הפעולה כמה לילות, אם הבעיה לא נפתרה מיד.

5. סודה לשתייה + אבקת אפייה + קורנפלור

מערבבים בקערה כמויות שוות של סודה לשתייה, אבקת אפייה וקורנפלור, שופכים את התערובת לגרב כותנה ומניחים את הגרב בנעל למשך הלילה.

6. קפה

מניחים בגרב כמות נדיבה של קפה שחור שעובד מצוין כסופח ריחות, למשך לילה שלם.

7. חומץ לבן + מים

מערבבים בבקבוק עם פיית ספריי חומץ לבן ומים בכמות שווה, משפריצים לתוך הנעל ומייבשים היטב.

8. אלכוהול

כשלא ניתן לכבס או לשטוף את הנעל, מרפדים את הנעל בצמר גפן טבול באלכוהול למשך לילה שלם. מוציאים את צמר הגפן בבוקר ומייבשים את הנעל היטב. כך, האלכוהול יקטול את הבקטריות, ימנע את התרבותן וינטרל את הריח הרע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר