המהומות בארה"ב

הנשיא טראמפ יכריז על אנטיפה - ארגון טרור

הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, הודיע כי בכוונתו להכריז על ארגון השמאל הקיצוני 'אנטיפה' - כארגון טרור, בשך כך שהם משלהבים ומעודדים את האלימות השוררת בארה"ב (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
חברי הארגון במהומות (צילום: שאטרסטוק)

בעקבות גל המהומות בארצות הברית, הודיע היום (ראשון), נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, כי בכוונתו להכריז על ארגון השמאל הקיצוני 'אנטיפה' - כארגון טרור.

לטענת טראמפ, הארגון היה מעורב במחאות האלימות המתרחשים בימים האחרונים בארצות הברית, וגם, אנשי הארגון היו מעורבים בפעילות אלימה במהלך השנים האחרונות כנגד אנשי ימין.

שמו של הארגון 'אנטיפה' מגיע מראשי התיבות - אנטי פשיסטים. חברי הארגון מצהירים כי בכוונתם להפיל את המשטר האמריקאי הקפטליסטי, לביטול בתי המשפט, המשטרה וההגבלות הקיימים בין המדינות.

טראמפ מתבסס על כך, כי ישנן טענות על ההערכות נוספת של גורמים בארגון המנסים להשיג נשק ולעודד פעילות אלימה כנגד כל מי שמזוהה כאיש ימין.

כזכור, טראמפ האשים את אנטיפה בעידוד המהומות שפרצו בשבוע האחרון, לאחר שצעיר שחור שלו רקע עברייני מת במהלך מעצר בידי שוטרים במיניאפוליס לאחר שהשוטרים נהגו כלפיו באלימות קשה. במהומות הקשות נעצרו עד כה מאות מפגינים ונגרמו נזקים כבדים לניידות משטרה ולרכוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר