אאא

משה רפיח יחליף את בראיין דאב בתפקיד מנכ"ל חברת סקייסקאנר, אתר המשמש לביצוע השוואות בין מחירי טיסות, בתי מלון והשכרת רכב ברחבי העולם. זאת לאחר שדאב החליט לפרוש מסיבות משפחתיות.

רפיח משמש כיום כמייסד ומנכ"ל Travelfusion, תפקיד שימשיך למלא בזכות בעלותה של סוכנות הנסיעות המקוונת Trip.com על שני המותגים. רפיח כבר שימש כסגן יו"ר סקייסקאנר. דאב יישאר יועץ בכיר לחברה, כך על פי הדיווחים. "היה זה כבוד להוביל את סקייסקאנר כמנכ"ל. להיות חלק מסקייסקאנר הייתה אחת מזכויותיי המקצועיות הגדולות ביותר. למרות שקשה לפרוש בזמן שכזה, ולמרות האתגרים הנוכחיים בפניהם העולם עומד, אני בטוח שעתידה של סקייסקאנר טוב מתמיד", אמר דאב.

טרבלפיוז'ן של רפיח נמכרה ל-Trip.com (שנקראה אז Ctrip) בינואר 2015, עבור כ-160 מיליון דולר. טרבלפיוז'ן היה אחד ממנועי החיפוש החלוציים של תחילת שנות ה-2000, ועבר לבסוף למודל B2B כדי לאסוף מידע עבור חברות שותפות.

ענקית הנסיעות הסינית קנתה את סקייסקאנר 22 חודשים מאוחר יותר תמורת 1.75 מיליארד דולר. דאב הצטרף לסקייסקאנר כסמנכ"ל טכנולוגיה ב-2015. החותם החשוב ביותר שהשאיר כמנכ"ל היה בנובמבר שנה שעברה, כאשר החברה הציגה את מה שכינתה גישת "שוק" (marketplace) לעסקיה, במסגרתה מוצגים למשתמשיה שלוש דרכים שונות לרכישת כרטיסי הטיסה שלהם, כחלק מתוצאות החיפוש. אחת האפשרויות היא להזמין את הכרטיסים דרך סקייסקאנר, כאשר החברה מטפלת בשירות הלקוחות, אבטחת התשלומים והטיפול בכל לוגיסטיקת הכרטוס. שיטה שנייה היא הבטחת המחיר באמצעות שירות ההזמנה הישירה שלה. באפשרות זו סקייסקאנר מטפלת בתשלום באתר אך חברת התעופה או סוכנות הנסיעות הן שממשיכות את הטיפול בנוסע ואחראיות על הכרטיסים.

מודל המטא-חיפוש לא בוטל לגמרי, כאשר האופציה השלישית היא רשימה רגילה של חברות שהמשתמש מועבר לאתר האונליים על מנת לבצע את ההזמנה.