העולם של קניית קישורים – כך תבחרו את המוכר הנכון!

מכירת קישורים וקנייתם נשמעות כדבר פשוט ועניין של מה בכך. אבל האמת היא, שמדובר על עולם שלם וסבוך וכאן נסביר לכם איך תוכלו לבחור את מוכר הקישורים הנכון! (טכנולוגיה, מקודם)

כיכר בשיתוף BESTLINKS | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: freepik)

כדי שנוכל להסביר את החשיבות של בחירת מוכר קישורים נכון ושל קישורים נכונים, יש להבהיר תחילה את המטרות של מכירת קישורים וקניית קישורים. אם כן, המטרה העיקרית של קניית קישורים היא לצורך קידום אורגני של אתר בתוצאות החיפוש של גוגל. הרי כבר מזמן הוכח, שמדובר על דרך פעולה יעילה, שמובילה לתוצאות טובות, אם היא מתבצעת נכון.

המטרה של מכירת קישורים

כפי שלקניית קישורים יש שמטרה מאוד ברורה, כך גם לגבי מכירת קישורים. מן הסתם, המטרה העיקרית היא להרוויח כסף מהמכירה של קישורים אלו. אבל לצד מטרה זו, יש למוכר גם מטרה נוספת – קידום אתרים אחרים בעזרת האתר שלו מקדם את האתר שלו גם כן, בעיקר אם בעל האתר המתארח מקדם את הדף, בו הוא מתארח.

אמינות של BESTLINKS

אין ספק, שבכל פעם שמבצעים עסקה כלשהי האמינות של הצד השני בעסקה חשובה מאוד ומן הסתם, הדבר נכון גם לגבי עסקה של קניית קישורים האמינות של המוכר בהקשר זה באה לידי ביטוי בכך, שכשאתם מבקשים מהמוכר מידע כדוגמת סטטיסטיקות של האתר, עליו לספק לכם את הנתונים האמיתיים, כפי שהם.

בחירת הקישור

כאמור, לפני קניית קישור באתר מסוים, חשוב לבדוק את הסטטיסטיקות שלו. הכוונה היא בעיקר לכמות הכניסות היומיות והחודשיות אליו. כמו כן, חשוב גם לבדוק את המיקום שלו בתוצאות החיפוש בגוגל ובעיקר במילות המפתח הרלוונטיות לאתר שלכם. בחירה באתר עם הרבה תנועה והרבה חשיפה ועם קידום איכותי במילים הרלוונטיות לכם, תייצר לכם קישור איכותי שיעזור לכם משמעותית בקידום האתר שלכם.

עלות מול תועלת

כפי שניתן להסיק מהנושא הקודם, בחירה נבונה של קישור לא תמיד קשורה בהכרח למוכר, אלא גם לקישור עצמו. תחילה כאמור, יש לבחון היטב את האתר, בו ימוקם הקישור לאתר שלכם, ואת הרלוונטיות שלו אליכם ולמטרה שלכם. ככל שהקישור יותר איכותי, כך הוא שווה לכם יותר כסף, מפני שהוא יקדם טוב יותר את האתר שלכם ולכן התמורה של הכסף שלכם גבוהה יותר.

לסיכום

כל בעל אתר צריך לקדם את האתר שלו והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני, שאחד החלקים העיקריים שלו הוא יצירת או רכישת קישורים נכנסים אל האתר המקודם. אבל הקישורים עצמם לא מספיקים וחשוב להשקיע בקישורים איכותיים, אותם ניתן לרכוש. מה שחשוב הוא לבחור את המוכר הנכון, כלומר – שיהיה אמין, ואת הקישור הנכון – שיהיה איכותי וייתן לכם תמורה גבוהה עבור הכסף שהשקעתם בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר