איך בוחרים קבלן הנדסה מנוסה ומקצועי לבניית בית פרטי?

אחד המודלים השכיחים ביותר לבניית בתים פרטיים הוא מודל קבלן המפתח ובתחום זה נחשבת חברת י.נ הנדסה לאחת מהחברות הקבלניות המובילות בתחום הבנייה הפרטית (שיפוצים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

בניית בית פרטי הוא אתגר יוצא דופן ולא בגלל המאפיינים ההנדסיים של הפרויקט אלא בגלל זהותו של הלקוח. בעוד שבניית בניין משותף במסגרת פרויקט מסחרי, הוא פרויקט המנוהל על ידי יזם נדל"ן מנוסה ומקצועי, הרי שפרויקט בניית בית פרטי מנוהל על ידי אדם פרטי, חסר ידע, היכרות וניסיון עם ענף הבניין. בדיוק מהסיבה הזאת, אחד המודלים השכיחים ביותר לבניית בתים פרטיים הוא מודל קבלן המפתח ובתחום זה נחשבת חברת י.נ הנדסה לאחת מהחברות הקבלניות המובילות בתחום הבנייה הפרטית.

מהו האתגר הייחודי בבניית בית פרטי?

פרויקט בניה של בניית בית פרטי , כל פרויקט בניה, הוא פרויקט מורכב המערב בתוכו שורה של אנשי מקצוע בעלי תחומי התמחות שונים, מעגלי ידע מתחומים שונים ויכולות ניהול מורכבות של תהליכים וכוח אדם. גם אנשים שהם מנהלים בחייהם הפרטיים, ימצאו שזה קשה מאוד לנהל פרויקט בניה ללא הניסיון, הידע וההיכרות עם עולם הבנייה. האינטרסים הם רבים ומגוונים ובתוך כל ים האינטרסים, הכללים, החוקים, התקנות והתקנים, צריך הלקוח למצוא את דרך המלך שתאפשר לו לבנות בדיוק את הבית עליו הוא חולם, בעלות הנמוכה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. עבור אדם פרטי מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית וכאן נכנס לתמונה קבלן המפתח.

חברת י.נ הנדסה קבלן מפתח

חברת י.נ הנדסה קבלן מפתח מומלץ מתפקדת כקבלן מפתח שלוקח על עצמו את כל האחריות על פרויקט הבניה, מהשלב בו הוא נשכר למשימה ועד השלב הסופי של מסירת המפתח ללקוח, ומכאן גם שמו. במסגרת ניהול הפרויקט על ידי קבלן המפתח, לוקח על עצמו הקבלן את כל הנושא של גיוס אדריכל, גיבוש תכנית בנייה, הוצאת היתרי בנייה למבנה, גיבוש תקציב ולוחות זמנים, גיוס אנשי מקצוע, מהנדס בניין, יועץ קרקע, קבלני משנה וכן הלאה, תיאום בין כולם, הזמנת חומרי גלם וניהול כולל של הפרויקט ותהליכי הבנייה. בכך למעשה, פוטר קבלן המפתח את הלקוח מאחריות לפרויקט, כמובן מבלי לקחת מידיו את הסמכות לנהל את הפרויקט ולהתערב בכל שלב שנראה לו. מודל זה של ניהול פרויקט בנייה פרטית מבטיח תוצאות טובות יותר ויעילות יותר.

י.נ הנדסה – קבלן מפתח מוביל בעולם הבנייה הפרטית

מודל קבלן המפתח נהנה תמיד מעדנה רבה בתחום הבנייה הפרטית ובנה ביתך, ובשנים האחרונות אף יותר. מאחר ובגיוס קבלן מפתח אתם למעשה בוחרים בגורם אחד שינהל עבורכם את הפרויקט כולו, או במילים אחרות שמים את כל הביצים בסל אחד, חשוב מאוד לבחור את הקבלן המתאים ובין כל הקבלנים הפועלים בתחום זה, בולטת במיוחד חברת י.נ הנדסה שלאורך השנים רכשה לעצמה מוניטין בסיום עשרות ומאות פרויקטים של בנייה פרטית מעמדת קבלן המפתח. ניהול כולל, ניהול מקצועי, ניהול תקציב ולוחות זמנים ועמידה בסטנדרטים גבוהים על פי דרישות הלקוח – אלו הם היתרונות שהביאו את י.נ הנדסה אל ראש רשימת קבלני המפתח בתחום הבנייה הפרטית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר