בשורה לשליחים

מהיום ניתן בקלות להיעזר בשירות תשלום המיסים לרשויות

הספקתם בוודאי לעבור את החוויה המתישה של ההתעסקות בתשלומים ובבירוקרטיה, ואולי גם לשלם ליועץ מס או לרואה חשבון כדי שיעזרו לכם בכל התסבוכת הזו

אילוסטרציה (צילום: freepik)

"להיות שליח זו עבודה מבוקשת" – באמת? זה נכון שכל אחד יכול להיות שליח אם יש לו כלי רכב דו-גלגלי (קטנוע, אופנוע, קורקינט חשמלי ויודעים מה – אפילו סקייטבורד, אם יודעים לעשות את זה נכון). עבודה במשלוחים מאפשרת גמישות די גבוהה, ללא צורך להתחייב לשעות מסוימות (מלבד משמרות שבועיות, במקרים מסוימים) ודורשת רק כלי רכב מתאים וקסדה. העבודה עשויה להיות כרוכה במאמץ פיסי ובתנאי מזג אוויר שאינם תמיד קלים, אבל אם יש לכם מזל, תוכלו להגיע לשכר של 80-50 שקלים לשעה (לפני טיפים).

מהקטנוע למס הכנסה...

אם אתם עובדים בחברת שליחויות, אתם נחשבים פרילנסרים ולא עובדי חברה. בתור שליחים עצמאיים, תידרשו להגיש חשבונית בסוף כל חודש כדרישת תשלום עבור השירות שסיפקתם, וכן להגיש קבלה עבור התשלום שקיבלתם. אם נרשמתם ברשויות המס כעצמאיים, הספקתם בוודאי לעבור את החוויה המתישה של ההתעסקות בתשלומים ובבירוקרטיה, כולל פתיחת תיקים ברשויות המס (ביטוח לאומי, מס הכנסה, מע"מ), והחובה לבצע דיווח שוטף ואולי גם לשלם ליועץ מס או לרואה חשבון כדי שיעזרו לכם בכל התסבוכת הזו.

חברות עצמאי שכיר

בעשור האחרון קמו בארץ חברות המעניקות שירות חשבונית לשכיר המאפשר לכל אחד לעבוד כעצמאי, אך להתנהל כשכיר מול רשויות המס (עצמאי שכיר). החברות מנפיקות חשבונית מס חוקית לכל דבר (דרישת תשלום) עבור השליח העצמאי שסיפק שירות – העוברת ללקוח, ולאחר מכן, הלקוח מעביר תשלום לחברה. החברה מטפלת בעניין תשלום המיסים לרשויות. הסכום שנותר (לאחר ניכוי עמלת שירות) מומר לתלוש שכר עבור העצמאי. מספר הולך וגדל של שליחים עצמאיים משתמשים בשירות זה וכך חוסכים זמן וכסף.

איזי תלוש

בשונה מחברות אחרת המספקות שירותי חשבונית לעצמאי שכיר, איזי תלוש מתמחה ומתמקדת בסקטור השליחים לאחר שצברה ידע רב והבנה בצרכים האמיתיים של השליח בשטח ומול רשויות המס. החברה קיצצה בחצי את עמלת השירות המקובל בשוק (2.5% בלבד) ומציעה גם מסלול ביטוחי משתלם לרוכבי דו-גלגלי ושירות חיסכון ייעודי לשליח. איזי תלוש מאפשרת הוצאת חשבוניות ביעילות ובמהירות ומבצעת את ההתנהלות מול הרשויות. בסוף החודש, החשבוניות שנצברו מומרות לתלוש שכר.

איזי תלוש - למה זה כדאי?

להיות על הכביש כל היום ולדאוג שהמשלוח יגיע ללקוח בזמן זו עבודה די תובענית גם ככה. אנחנו מבצעים בשבילך את ההתנהלות מול הרשויות, וכך נחסכים ממך בירוקרטיה מעייפת, בזבוז זמן וכמובן גם הוצאות. במקום לשלם ליועץ מס או לרואה חשבון מאות שקלים בחודש, אתה מקבל שירות מלא שכולל מילוי של כל ההצהרות והמסמכים הנדרשים עבור עמלת טיפול חודשית של 2.5% או 50 שקלים – הגבוה מביניהם. בנוסף, ניתן להזדכות על הוצאות מוּכּרות ולהפחית תשלום מיסים.

איזי תלוש מעניקה את השירות הידידותי ביותר לשליח על דו-גלגלי שאפשר למצוא היום:

  • לא הפקת חשבונית בחודש מסוים? לא ייגבה ממך תשלום.

  • העברת השכר נעשית פעמיים בחודש.

  • תלוש השכר נשלח במייל/וואטסאפ עד היום העשירי בכל חודש.

  • השירות ניתן על ידי אנשי מקצוע ובתיאום ובאישור הרשויות.

  • ניתן להוציא חשבונית במייל.

  • אפשר להפסיק את השירות בכל רגע.

אני מעוניין - איך מצטרפים?

תהליך ההצטרפות הוא מהיר וקל. נרשמים בעזרת ממשק נוח ופשוט במיוחד, שכולל מילוי טופס 101 וחתימה על הסכם עסקה. לאחר קבלת האישור, מקבלים את המסמכים הרלוונטיים – ואז אפשר להתחיל להוציא חשבוניות ללקוחות. אם אתם מעוניינים להתנהל באופן חופשי ובראש שקט, השירות שלנו בהחלט בשבילכם. עובדים כשכירים בעבודה נוספת? השירות הזה הוא בול בשבילכם.

להצטרפות לאיזי תלוש https://easy-tlush.co.il או חייגו 5481*

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר