להיות עם ולהרגיש בלי:

הכירו את דור העתיד של מכשירי השמיעה הזעירים

נמנעים מהרכבת מכשיר שמיעה מתוך מבוכה או בושה במראה החיצוני? אז קודם תדעו שאתם ממש לא לבד, מאות אנשים נמנעים משימוש במכשיר שמיעה בדיוק בגלל זה ומפסידים את השיפור המשמעותי של איכות החיים (בריאות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: אודיו סאונד)

בדיוק בשביל מי שמרגיש כך, אנו באודיוסאונד משווקים מכשירי שמיעה מתקדמים בעיצוב חדשני, שהם קטנים כל כך, כך שכמעט ובלתי אפשרי להבחין בקיומם.

אילו חידושים קיימים במכשירי השמיעה המתקדמים היום?

ניתן לחלק על רגל אחת את השינויים שעברו מכשירי השמיעה בשנים האחרונות לכמה קטגוריות מרכזיות. השינויים הללו למעשה מתארים את המהפך שעברו מכשירי השמיעה, ממכשירים ישנים, גדולים ומסורבלים עם טכנולוגיות מיושנות, למכשירים מתקדמים ואיכותיים עם עיצובים חדשניים ונוחים במיוחד:

  • גודל ועיצוב: כאמור, בעבר מכשירי השמיעה היו גודלים ומסורבלים, ולצד העובדה כי הנוכחות שלהם משכה תשומת לב רבה, הם גם נטו ליפול ולהישבר כתוצאה מכך וגם לא היו ממש נוחים להרכבה. כיום, מכשירי שמיעה זעירים במיוחד, אשר נכנסים כל כולם אל תוך תעלת האוזן על כל מכלוליהם. המכשירים האלו הם מכשירים קטנים מתצורת CIC, אך חשוב לדעת שגם מכשירים בתצורות אחרות, כאלו שלא נכנסים כולן אל תעלת האוזן, הם קומפקטיים ודיקסרטיים מתמיד ומאפשרים שימוש מוצנע ונוח. לעוד מידע על מכשירי שמיעה הזעירים

  • תכונות שמע: מכשירי השמיעה של היום הם מכשירים מתקדמים מאד מבחינה טכנולוגית. בניגוד למכשירי העבר שפשוט הגבירו את כל הסאונד שהגיע אליהם, המכשירים היום יודעים להפריד בצורה חכמה בין רעשי רקע שאינם רצויים לצלילים החיוניים שיש להעביר אל המשתמש. כל זאת נעשה דרך סינון רעשי רקע חכם וחלוקת הסאונד לערוצים דיגיטליים רבים.

  • מאפיינים מתקדמים: מכשירי שמיעה הטובים בעולם מצוידים בימינו בתכונות מתקדמות שהופכות אותם לגאדג'טים חכמים במיוחד. כך למשל מכשירים רבים מגיעים עם חיבור בלוטוס' מובנה המאפשר להזרים סאונד ישירות למכשיר ולשלוט בו דרך הטלפון החכם או למשל אפשרות להטענה המכשיר שלא הייתה קיימת בעבר ומייתרת את הצורך בסוללות מתכלות.

כיצד עובד מכשיר שמיעה?

ישנן טכנולוגיות שונות למכשירי שמיעה מדגמים שונים, אך באופן כללי דרך הפעולה של מכשירי השמיעה היא דומה. מכשיר השמיעה למעשה סורק את כל הסאונד בסביבה בה נמצא המשתמש במהירות אדירה. לאחר מכן, הוא מסנן מתוך רעשי הרקע הנמצאים בסביבה כמו למשל מנועי מכוניות אם המשתמש יושב בבית קפה הסמוך לכביש נניח, ומפריד אותם מהדיבור של האדם היושב מולו. כך המכשיר מעביר אל המשתמשים רק את הסאונד הנקי והמוגבר של הדובר שיושב מולם. ככל שהמכשיר מתקדם ואיכותי יותר, כך הוא יודע לבצע את הפעולה הזאת בצורה מהירה, חדה ונקייה יותר. כך בדיוק רעשי רקע, סביבות מרובות דוברים, אורח חיים פעלתני או צלילים חלשים ממקורות שונים - אינם מהווים קושי למשתמשים.

איפה ניתן לרכוש מכשיר זעיר ומכשירים מסוגים שונים?

אנו במיני סאונד מכשירי שמיעה עובדים עם מותגי מכשירי השמיעה הטובים ביותר בעולם תוצרת החברות המובילות מגרמניה, דנמרק וארצות הברית. נשמח מאד להתאים לכם מכשיר שמיעה שיענה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר, כך שאפילו לא תצטרכו לצאת מהבית על מנת לרכוש אותו.

אגב, תוכלו להנות דרכנו משירות מקיף שמתחיל בבדיקת שמיעה ואבחון שמיעה הנעשים על ידי קלינאי תקשורת מומחים עם ניסיון רב בהתאמת מכשירי שמיעה כשכל התהליך בביתכם. לאחר מכן תוכלו בנוסף להתנסות בשימוש במכשירים השונים ולקבל מושג ברור על אופן השימוש ואנו גם נשמח לייעץ וללוות אתכם לאחר הרכישה ולעזור בכל בעיה או שאלה שיצוצו בהמשך הדרך.

מהן עלויות מכשירי השמיעה והאם ישנן הנחות או סבסודים מצד קופות החולים?

ובכן, ישנם היום מספר רב של דגמי מכשירי שמיעה בדרגות שונות. באופן טבעי המכשירים הבסיסיים עולים פחות ממכשירי שמיעה מתקדמים יותר, אך גם אלו הם איכותיים למדי ויתנו מענה מצוין למשתמשים עם דרגות שמיעה קלות ובינוניות.

באופן כללי, מחירי המכשירים הבסיסיים יגיע עד 2,000 שקלים, מחירי המכשירים המתקדמים יותר נע בין 1,500 ל-5,000 שקלים והמכשירים המשוכללים והמתקדמים ביותר בשוק ינועו על הסקאלה שבין 4,000 ל-10,000 שקלים.

חשוב לזכור כי אכן מגיעה הנחה למבוטחי קופות החולים השונות, הנקבעת על פי מספר פרמטרים שונים. התהליך לקבלת הסבסוד הזה הוא ארוך מאד ועשוי לקחת במקרים מסוימים יותר משנה. אצלנו תוכלו לקבל את המכשירים הטובים ביותר בסכומים שהם יעלו לאחר ההנחה מבלי לעבור את התהליך הארוך והמתיש הזה וכמובן מבלי להתעסק בעבודת ניירת ובבירוקרטיה מפרכת.

אם אתם חושדים כי מתחיל אצלכם תהליך ירידת שמיעה, אל תהססו ופנו אלינו לקבלת פרטים נוספים. אנו זמינים במספר 0779978814 ונשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי!

לא צריך להשלים עם ירידת שמיעה, ליקוי או אובדן שמיעה

אם אתם מרגישים שאתם עדיין שומעים, אך זה נעשה יותר ויותר קשה בעבורכם להבין את הסובבים אתכם, אם בכל שיחה אתם צריכים לבקש מספר פעמים מאנשים שיחזרו על דבריהם ואם כאשר אתם צופים עם אחרים בטלוויזיה, הם מתלוננים שאתם מגבירים את הווליום יותר מדי, יכול מאד להיות שאתם סובלים מירידת שמיעה שפוגעת באיכות החיים שלכם. הפתרון הטוב ביותר כיום לירידות שמיעה כאלה הוא מכשיר שמיעה איכותי.

לפי נתונים של משרד הבריאות הישראלי ונתונים של גופי בריאות עולמיים המצביעים כי מדובר בתופעה אוניברסלית, כמעט חמישים אחוזים מהאנשים בגילאי 65-75 סובלים מירידות שמיעה בדרגה כזו או אחרת. הירידה לרוב מתחילה החל משנות החמישים והנתון המפתיע ביותר, הוא שמעל שבעים אחוזים מהסובלים מירידות שמיעה לא ניגשים לקבל טיפול.

הסיבה העיקרית לכך שאנשים לא מטפלים בבעיה, היא בושה, חשש מהסטיגמות הכרוכות בהרכבת מכשיר שמיעה ובעיקר שילוב של הדברים הללו כשמדובר במכשירי שמיעה עם נראות חיצונית ברורה ובולטת. הבשורה שלנו אליכם, היא כי היום כבר לא צריך להימנע מהרכבת מכשיר שמיעה בגלל הדברים הללו. למעשה, אנו משווקים מספר רב של מכשירי שמיעה המומלצים ואיכותיים שגודלם אינו עולה על הגודל של פול קפה. ואם אתם חושבים שמפאת הגודל מדובר במכשירים עם ביצועים טובים פחות או מאפיינים פחות מתקדמים, חשוב שתדעו כי מדובר בכמה ממכשירי השמיעה הטובים ביותר הקיימים בקטלוג שלנו.

למי תעזור הרכבה של מכשיר שמיעה?

מי שמדווח על כך שהוא כן שומע, אך לא שומע טוב כל כך במקרים רבים, בהחלט יוכל להפיק הרבה מאד ממכשיר שמיעה איכותי ומתקדם. בדרך כלל ניתן להבחין בירידת שמיעה בזמן שיחה עם אנשים אחרים. כך למשל, שיחה אחד על אחד מקרוב במקום שקט עשויה להיות בסדר גמור, אבל שיחות עם מספר דוברים ושיחות במקומות רועשים, או כאשר הדובר נמצא במקום מרוחק יחסית, כמו למשל מאחורה, כבר יהפכו לקשות הרבה יותר להבנה.

הרבה פעמים ידווחו על התסמינים הללו בני גיל הזהב, ולכן חשוב להתאים מכשירי שמיעה למבוגרים שישרתו אותם בצורה טובה ויסייעו להם לשמוע טוב יותר. ירידת שמיעה היא תהליך הדרגתי, ולא מגיעים ביום אחד ממצב של שמיעה תקנית למצב בו לא ניתן לשמוע כלל. עם זאת הטיפול המוקדם בירידת השמיעה יפצה על החסר ובדרך כלל ימנע הדרדרות נוספת של השמיעה. לכן חשוב לזכור כי מכשיר שמיעה הוא לא רק בשביל אנשים חירשים או במקרים של ליקוי שמיעה חיצוני וכי מומלץ בהחלט להיעזר במכשיר שמיעה גם בשלבים הראשונים של ירידת שמיעה כשהיא עדיין קלה ולא חמורה ושכדאי בהחלט לגשת לבדיקת שמיעה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר