התקדמות מואצת בבניית שכונת 'מצפה רמות' החדשה

לקראת סיום העבודות בכביש רמות – שדרות גולדה מאיר, והסדרת נתיב תחבורה ציבורי וקארפול אומרים גורמים בעירייה: ההתפתחות המואצת בשכונה והתקדמות הבניה בפרויקטים החדשים דוגמת 'מצפה רמות', דורשת הקצאת משאבים מוגברים בחידוש התשתיות(בית, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

העבודות שנעשו בחודשים האחרונים ישפרו את התנועה ויקלו על העומסים אבל אין ספק כי הפתרון המושלם יהיה רק כאשר תגיע הרכבת הקלה לרמות, כשהשינוי ישפיע על שכונת רמות כולה".

ואם בעירייה מדברים על שינוי שיגיע בעתיד, בחברת ISA GROUP הבונה את שלב ג' בשכונת היוקרה 'מצפה רמות', אומרים כי אין ספק ששדרוג התשתיות משפיע מיידית על איכות החיים בשכונה וגורם לעליית הביקושים.

לדברי אסף בויאר מנהל השיווק ב-ISA "אנו מאמינים שאיכות החיים תעלה בכל אזור רמות וההוכחה לכך הוא הביקוש העולה לדירות בפרויקט של מצפה רמות, מצד רוכשים איכותיים המעוניינים בדירה ירושלמית שקטה ואקסקלוסיבית יחד עם חיבור תחבורתי נח ומהיר לכל חלקי העיר". בויאר מוסיף "גם סביב התקופה המאתגרת הנוכחית אנו רואים ביקושים גבוהים במצפה רמות כאשר למעלה מ-50% מהפרויקט כבר נמכר, אין ספק ששכונת רמות הפכה ליעד אטרקטיבי בירושלים ומחוצה לה, במיוחד לאור התקדמות הבניה המשמעותית והצפי לאכלוס מהיר. אנחנו רואים כי שלב ג' ב'מצפה רמות' מסתמן כהמשך ישיר להצלחה של שלבים א' וב'".

בחזרה לתשתיות המשודרגות עם פיתוחה המואץ של השכונה, פרויקט נתיב התחבורה הציבורית גולדה בוצע באורך של כ-3 ק"מ, החל מצומת מינץ – אצ"ג- שהיא הצומת הצפונית של רמות, עד גולדה מאיר- שדרות בגין בכיוון אחד בלבד מצפון לדרום. בנת"צ זה, תתאפשר לראשונה בירושלים, נסיעה גם לכלי רכב פרטיים, בהם שלושה נוסעים ומעלה, בדומה לנתיב המהיר בין ירושלים לתל אביב. עיריית ירושלים ומשרד התחבורה קדמו את הפרויקט במטרה להקל על עומסי התנועה בעיר ועל תושבי השכונה, לקצר את זמן הנסיעה בתחבורה הציבורית שגם תפחית זיהום אויר, לרבות עידוד נסיעות שיתופיות. פרויקט שדרוג התחבורה נעשה בצמוד ובמקביל להתפתחות המואצת במצפה רמות וצפוי להקל על התושבים החדשים ולהציג נגישות תחבורתית מהירה ויעילה לכל חלקי העיר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר