החלה שנה"ל בסמינר תמורה ללימודי תואר במקצועות ההי-טק

עשרות בנות החלו את שנת הלימודים בסמינר בסיפוק רב ע"כ שמתאפשר להם למידה פרונטלית ושהות בסמינר בקמפוס המרווח של 'תמורה' בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ובמקביל גם למידה מרחוק באופן שמאפשר השתלבות מרחוק בנעשה בכיתה (לימודים, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

בנות בעלות בגרות מלאה 4 יחידות במתמטיקה ובאנגלית יכולות להרשם לשנת הלימודים הקרובה, הזדרזי להבטיח מקומך!

עשרות הבוגרות של סמינר תמורה מבית מכללת עזריאלי הן העדות הטובה ביותר להצלחתו של הסמינר. רבות מהן, שהוציאו תארים בתחומי הנדסת תוכנה, כבר עובדות בחברות הגדולות והמובילות במשק בתפקידי מפתח.

בימים אלו נפתחה שנת הלימודים החדשה בסמינר תמורה, עם מכינה וקורסי הכנה לתלמידות שאין להן את הרקע הנדרש בכדי להתחיל לימודי תואר. לפני תחילת שנת הלימודים קיבלה כל תלמידה ערכה עם מוצרים ממותגים לתחילת שנה"ל כולל אוזניות מתאימות ללימודים, המאפשרות להשתלב בשיעורים באמצעות למידה מרחוק.

עשרות בנות החלו את שנת הלימודים בסמינר, בסיפוק רב על כך שמתאפשר להם למידה פרונטלית ושהות בסמינר, כאשר כל הלימודים מתקיימים בקמפוס המרווח של תמורה בהר חוצבים בירושלים, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הלימודים מתקיימים בכיתת לימודים המחוברת למערכות צפייה ושמע, כאשר בכיתה הפרונטלית נמצאות מספר תלמידות שאושר ע"פ כללי התו הסגול, ובמקביל, בכיתת המחשבים בקמפוס יושבות התלמידות מול המחשב ומחוברות לכל הנעשה בכיתה הפרונטלית, כשהן שומעות ורואות את הנעשה בכיתת הלימוד.

מערכת השמע מאפשרת גם לתלמידות שאינן נמצאות בכיתה הפרונטלית, ליטול חלק בשיעור ולהיות שותפות פעילות לנעשה בכיתה.

החומר הלימודי במכינה כולל מלבד הכנה לקראת לימודי התואר, גם שיעורי קודש ולימודי קודש כולל הרצאות ושיחות מוסר מפי מיטב המחנכים והרבניות. למעשה, סמינר תמורה מעניק בהרצאות מוכוונות כלים להתמודדות כהכנה לחיים. מערכת הלימודים מורכבת משיעורי מחנכת, הבית היהודי, הלכה ואמונה, כישורי חיים, פסיכולוגיה ועוד.

במקביל לפתיחת המכינה, נפתחו קורסים נוספים לטובת תלמידות שצריכות להשלים לימודים נוספים לקראת לימוד התואר בקורסים. חלק מהלימודים בקורסים אלו נעשות בכיתת הלימוד בסמינר וחלק באמצעות למידה מרחוק מהבית.

מסמינר 'תמורה' נמסר כי אחרי החגים יחלו התלמידות החדשות ללמוד את לימודי התואר בסמינר, כאשר במקביל התלמידות הנמצאות בשנים ב', ג', וד' ימשיכו את לימודיהן כרגיל.

יחד עם זאת, מציינים בסמינר תמורה, שבנות הפטורות מלימודי מכינה, יכולות עדיין להירשם לקורס הכנה ולהתחיל את שנת הלימודים הבאה בסמינר, בדרך לרכישת מקצוע משתלם וקבלת תואר.

יודגש כי התואר ניתן ע"י 'עזריאלי מכללה להנדסה, ירושלים', מכללה המוכרת ע"י המועצה להשכלה גבוהה. תוכנית הלימוד מכוונת להשתלבות בתעשייה. המכללה הכשירה אלפי בוגרים מהנדסים המשולבים בתעשיית ההיי טק בארץ ובעולם, נותנת מענה לביקושים בשוק העבודה ומקיימת שת"פ דינאמי עם תעשיית ההייטק בעיר.

מנהלת הסמינר הגב' דינה וייס מסכמת את תחילת שנה"ל: "שמחנו לפתוח שנה עם בנות בית יעקב איכותיות שהגיעו ללמוד תואר מבלי להתפשר על הרמה הרוחנית ועל הרמה הלימודית הגבוהה ביותר".

מנכ"ל הסמינר הרב ברוך הלפגוט מוסיף: "למרות כל המורכבות בתקופת הקורונה המאתגרת, פתחנו שנת לימודים בצורה הטובה ביותר. הכל מתנהל כשורה ולפי התכנון כאשר כל מערכות הלמידה הן הפרונטלית והן ההיברידית באמצעות למידה בזום, הוכנו מבעוד מועד על מנת לאפשר לתלמידות לפתוח את שנת הלימודים בצורה המקצועית והטובה ביותר, וליהנות מקמפוס לימודים גדול ומרווח ולחילופין, מלמידה מרחוק בחלק מהזמן בצורה המקצועית והטובה ביותר".

בימים אילו ההרשמה בסיומה ניתן עדיין להרשם ולהבטיח את מקומכם בשנת הלימודים הקרובה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר