אוכל טעים ומנחם לסגר

הסגר השני נכנס לתוקפו ושוב העולם החיצוני נסגר. למזלנו הרב, אופציית משלוחי האוכל עודנה שרירה וקיימת, ומאפשרת לנו להתפנק עם אוכל טעים ומנחם ממש כמו במסעדה (אוכל)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הסגר השני נכנס לתוקפו ושוב העולם החיצוני נסגר. מקומות תרבות ומסעדות נסגרו ולקחו איתם את האפשרות להתרענן משגרת החיים הלוחצת עם גיחת בילוי לא מזיקה. למזלנו הרב, אופציית משלוחי האוכל עודנה שרירה וקיימת, ומאפשרת לנו להתפנק עם אוכל טעים ומנחם ממש כמו במסעדה. לטובת חסרי זמן הבישול, אניני הטעם ואלו שסתם אוהבים להתפנק - הנה כמה אפשרויות לסוגי אוכל שניתן להזמין בסגר הקרוב.

האופציה הקלאסית

אי אפשר לכתוב על משלוחי אוכל בלי להזכיר את המלכה האם של הז'אנר - הפיצה. עוד מהימים שהכול היה פתוח, הפיצה שלטה ביד רמה במשלוחים והייתה מקור הזמנות פופולרי ואהוב. משלוחי פיצה הם אכן אפשרות נהדרת לארוחה – הם מבוצעים במהירות יחסית, כמעט כולם אוהבים אותם, והם מקור בלתי נדלה לשאוב ממנו נחמה בימים טרופים אלו. למשפחות מטופלות בילדים, משלוחי פיצה עשויים להיות אטרקציה נהדרת וארוחת ערב שהם באמת יאכלו בהנאה. בנוסף, עם הקרטון הנוח בו היא מגיעה, הפיצה מאפשרת לשבור שגרה בלי לבלגן את הבית, ולארגן ארוחה מיוחדת בסלון ולא סביב שולחן האוכל כפי שנהוג.

כוותיקה בתחום, הפיצה עברה מטמורפוזה רצינית לאורך השנים וכיום קיימים סוגי משלוחים רבים ומגוונים של פיצה שניתן להזמין - עבות, דקות, פיצות גורמה ופיצות עממיות, כשרות או טבעוניות וכו'. כל קהל יעד יכול למצוא בקלות את פיצה המועדפת עליו.

האופציה למשקיענים

חלק מאיתנו נוטה להעדיף משלוחים מתוך קוצר בזמן. העבודה מהבית, הטיפול בילדים וכל הסידורים האחרים שהסגר לא העלים, לא מאפשרים את הזמן או הרצון לבשל, וממקמים את אופציית המשלוחים במקום הראשון. לעומתם, יש כאלו שאוהבים את הבישול, אך מעוניינים למעט ביציאות למרחב הציבורי בתקופה שכזו, ולכן פונים למשלוחים.

לטובת האחרונים, כיום ניתן להזמין שלל מרשים בהחלט של חומרי גלם איכותיים, אשר יגיעו ממש עד פתח הבית וישדרגו את הבישול הביתי. החל מדגים טריים, לחמים מושקעים או ירקות אורגנים ומיוחדים היישר מהחקלאי. עם קצת חיפוש באינטרנט ניתן למצוא כמעט כל חומר גלם שיעלה על דעתכם כאפשרות למשלוח. היום כבר אין צורך בנסיעות ארוכות ושיטוט בין שווקים בשביל למצוא את המצרכים להם אנו זקוקים למטבח עילי.

גם רשתות השיווק הקמעוניות רשמו תנופה גדולה בכל הקשור להזמנת משלוחים, והיום ניתן לארגן רשימת קניות גדולה ומסודרת בקלות רבה יחסית היישר אליכם, תוך כדי שמירה על נוחות, יעילות והקפדה על ריחוק חברתי. תופתעו לגלות שהם יודעים לבחור אפילו ירקות כמו שצריך.

ולקינוח, האופציה המתוקה

גם בימים כתיקונם ועל אחת כמה וכמה עכשיו בתקופה מבלבלת זאת, קינוחים הם דבר המאפשר לרובנו לשאוב עידוד ונחמה ולשפר את היום. הסגר הנוכחי מונע מאיתנו את האפשרות לצאת לחגוג בקונדיטוריה או גלידריה ראויות לשמן, אבל ממש אינו חוסם מאיתנו את הגישה למתוקים. שפע של חנויות ומסעדות, גדולות או קטנות, מספקות משלוחים עם מבחר מאפים, עוגות ודברי מתיקה אחרים, אשר יספקו לנו את מנת הסוכר המנחמת לה אנחנו כל כך זקוקים כרגע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר