איזה שירותי אינסטלציה קיימים וכמה זה יעלה לנו?

כמה פעמים יצא לכם להזמין אינסטלטור הביתה מבלי לדעת כמה זה הולך לעלות שלכם? אנחנו בטוחים שלפחות פעם אחת. אז על מנת להימנע מהפתעות לא נעימות ושהמחיר לא יקפוץ בדירה, אנו מציגים לכם את העבודות הנפוצות בתחום ואת העלות המשוערת שלהן (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום:freepik)

פתיחת סתימה

אין ספק שאין טיימיניג טוב לסתימה בבית, בטח כשמדובר בסתימה באסלה או בכיור למשל. אז אכן, בכל הקשור לתיקון סתימות בבית העבודות הכי נפוצות הן סתימה בכיור או באסלה.לכן אנו ממליצים להזמין אינסטלטור שמציע מגוון רחב של שירותים.

ברוב המקרים סתימות כאלה נגרמות כתוצאה מהתנהלות לא נכונה שלנו, כמו השלכת מגבונים לאסלה, תחבושות היגייניות, מזון לא מתפרק ושומן שעוטף את צנרת הביוב וגורם לסתימה.

באופן כללי, על פי מחירון אינסטלציה מומלץ לצרכן עלות פתיחת סתימה בסיסית נעה בין 300-400 שקלים, כזו שאינה כוללת פירוק של האסלה או פתיחה של סתימה בקו הביוב הראשי של הבניין. מדובר בסתימות לא עמוקות בגישה נוחה, כאלה שלאינסטלטור לוקח הין 10-20 דקות לפתוח אותן.

במידה ומדובר בסתימה מורכבת שלאינסטלטור ייקח יותר זמן לפתוח אותה, המחיר כבר עלול לקפוץ פי שניים. מדובר במקרים בהם מקור הסתימה נמצא בעומק הצנרת ודורש מהאינסטלטור להפעיל כלים יותר מתקדמים, כמו ספירלה חשמלית למשל.

כמובן שבמידה ומדובר בסתימה בקו הביוב הראשי של הבניין אתם תצטרכו לפתוח אותה באמצעות שטיפת קו בלחץ מים או ביובית, עבודות שיכולות להגיע לסכומים של 1000 ₪ ואף יותר.

תיקון נזילה

גם בתחום תיקון הנזילות אנחנו מתחילים בעבודות בסיסיות שמתומחרות בהתאם, אך אם מדובר בתיקון נזילה סמויה שבתוך הקיר לדוגמה, המחיר יעלה בהתאם.

תיקון נזילה בברז או ניאגרה יעלה בין 300-400 שקלים, כשגם במקרה הזה מדובר בעבודה בסיסית שלא דורשת החלפה של מנגנון הדחה בניאגרה או החלפה של ברז. כמובן שבמידה ואתם צריכים להחליף ברז והאינסטלטור מספק לכם אותו, המחיר יהיה שילוב של עלות הברז והעבודה.

במידה ויש לכם נזילה בצנרת מים גלויה, כמו זו שעולה מהשעון הראשי לכיוון הבית, התיקון שלה יעלה בין 500-600 שקלים. אולם במידה ומדובר בתיקון נזילה סמויה של צנרת מים שנמצאת בתוך הקיר, כאן המחיר עלול לקפוץ כבר לכיוון ה- 1500 ₪ ויותר, שכן האינסטלטור יצטרך לשבור את הקיר ולבטן אותו.

איתור נזילה עם מצלמה

בהמשך לחלק האחרון של הפסקה הקודמת, במידה ומדובר בנזילה סמויה בצנרת שבתוך הקיר, סביר להניח שהאינסטלטור יצטרך לבצע שימוש במצלמה טרמית. תפקידה של המצלמה הוא לזהות הפרשי טמפרטורות בקיר ולהצביע על המוקד המדויק של הנזילה.

אמנם מדובר בעבודה לא זולה שמחירה נע בין 1200-1500 ₪, אך אם תסתכלו על התמונה בכללותה, תבינו שמדובר בעבודה שתחסום מכם את הצורך לשבור את הקיר או המרצפות בצורה נרחבת, מה שבדרך כלל גורם להמון בלגן, כאב ראש וכמובן הוצאה כספית.

התקנת כלים סניטריים

עבודה נפוצה נוספת היא התקנת כלי סניטרי כזה או אחר, כמו ברז, אסלה או כיור. במקרים כאלה, זה מאד תלוי מי מספק את הכלי הסניטרי, אתם או האינסטלטור. אז אם נתייחס לעלות העבודה בלבד, התקנת ברז עשויה לעלות לכם בין 300-400 ₪, כיור בין 400-500 ₪ וכך גם אסלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר