החלטתם על חופשה, רק איזה מלון לקחת?

תוהים באילו מלונות בתל אביב יהיה כדאי לכם להתארח? ובצפון הארץ אילו מלונות יהפכו את הנופש שלכם ללא פחות ממושלם? (תיירות)

מלונות עם אווירה נעימה וחוויה קולינרית הטובה ביותר שתגרום לכם לרצות לחזור אליהם שוב (צילום: כרם ניהול בתי מלון)

שלל מלונות בתל אביב מציעים הרבה אפשרויות של חופשה. בתל אביב יש שפע של אפשרויות בילויים וללא הפסקה. כמובן שהבולט במקומות הבילוי בה הוא חוף הים.

ברבים מהמלונות בתל אביב באופן שונה מהמלונות בירושלים תוכלו ליהנות משלל אפשרויות שונות של בילוי, כיף ופינוקים וכך החופשה המושלמת שרציתם תתממש. גם כאן ניתן לציין כי, מלונות רבים מתאימים לחופשה של משפחות עם ילדים ועם שלל אטרקציות ומקומות בילוי ליליים או מלונות בוטיק ייחודיים המתאימים הן לזוגות והן למשפחות הרוצים ליהנות ממנוחה שקטה להירגעות. מלונות בוטיק הכוללים בריכה קומפקטית, ג'קוזי, פינות מעוצבות לישיבה וקריאה וכמובן הכול באווירה נעימה וחוויה קולינרית הטובה ביותר שתגרום לכם לרצות לחזור אליהם שוב.

חשוב לדעת כי התפוסה במלונות בתל אביב ירדה ולכן עיריית תל אביב- יפו יחד עם המלונות שבעיר יצאו בשלל הטבות ומבצעים לעידוד הישראלים לנפוש במגוון בתי מלון בתל אביב ובמחירים מוזלים.

מלון בוטיק - בניגוד לדעה הרווחת על חופשה בצפון הארץ המאופיינת בחיפוש אחר מה לעשות... היום ישנם מלונות בצפון רבים המציעים חופשת טבע מדהימה ומפנקת בצפון למשפחות עם ילדים וכן עם אינספור אטרקציות ומקומות בילוי. ההמלצה שלנו כאשר מתכננים חופשה בצפון עם ילדים היא לבחור מלון שנמצא בקרבת האתר המרכזי בו אתם תבקרו כך שהגישה וההגעה חזרה למלון בסוף היום לא יהפכו לנטל. תוכלו למשל לבחור מלון הנמצא בקרבת מסלולי ההליכה ליד הבניאס או הירדן. כמובן שבאזור הצפון פזורים מלונות רבים לצד לוקיישנים רבים של טיולי טבע.

בנוסף, חשוב להחליט על סוג המלון. רבים שהרבה מסוגי מלון בוטיק בירושלים ובצפון מציעים חוויות אירוח הנבדלות זו מזו בסגנון ולכן חשוב שתבחרו את הסגנון שמתאים לכם. יש יחידות אירוח כפריות בקיבוצים או במושבים והם מתאימים למשפחות המחפשות יחידת אירוח עצמאית שגם מאפשרת לבשל, לצאת לחצר ולהרגיש ממש את הירוק המדהים שמסביב. ואפשרות נוספת המומלצת היא לבחור במלון בצפון המציע קונספט של מלון מטיילים. מלונות כאלה לרוב ממוקמים בקרבת אתרי הטיול והנחלים כך שזו אופציה נוחה מאוד למתכננים לצאת לטיול לאורך אחד הנחלים במסלולים השונים בסיום ארוחת הבוקר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר