מנכ"ל משרד ירושלים הגיע לביקור בחצר היהודים בטבריה

אורח מפתיע בחצר היהודים בטבריה: מנכ״ל משרד ירושלים ומורשת, נתנאל איזק, הגיע לביקור פתע ברובע היהודי העתיק, בכדי להביא את פרויקט הפיתוח למען החסידים והמתפללים במקום לסיום מהיר (בארץ)

(צילום: משה לוי)

מנכ״ל משרד ירושלים ומורשת, נתנאל איזק, ביקר היום במפתיע בחצר היהודים בטבריה יחד עם חסידי קרלין, התרשם מהתוכניות לפיתוח המקום, הופתע לגלות שרבי מנחם מגדל מויטבסק התגורר במקום, והתרגש להתפלל תפילת מנחה יחד עם חסידי קרלין בבית הכנסת ברובע היהודי העתיק בעיר. לסיכום הביקור, מנכ״ל המשרד שיתף את החסידים וסיפר שבכל ערב שבת הוא שר יחד עם ילדיו את הפיוט ״יה אכסוף״ שחיבר רבי אהרן מקרלין.

חצר היהודים היא הרובע היהודי הישן בטבריה, ובתוכה ארבעה בתי כנסת: בית כנסת חב״ד, בית כנסת ומדרש ״סניור״, בית כנסת ״עץ חיים״ ובית הכנסת של חסידות קרלין. חצר היהודים בטבריה עומדת בפני תנופת פיתוח, שדרוג ושימור ביוזמת משרד ירושלים ומורשת ובאמצעות החברה הממשלתית לתיירות. תוכנית הפיתוח תמשיך את תוואי המבנים ההיסטוריים ותספר לציבור הרחב את אורחות החיים היהודיים במקום במשך מאות שנים.

מנכ״ל משרד ירושלים ומורשת, נתנאל איזק: ״שמחתי מאוד להגיע לחצר היהודים, להסתובב בין בתי הכנסת ההיסטוריים ולהתפלל בבית הכנסת של חסידות קרלין. למדתי את הנושא מקרוב ובעזרת ה׳ משרד ירושלים ומורשת בראשות השר זאב אלקין יפעל כדי להביא לכדי ביצוע וסיום של הפרויקט ובכלל לשמר את המורשת היהודית ההיסטורית בעיר טבריה״

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר