יו"ר ש"ס באור עקיבא מונה לממלא מקום קבוע בעיר

לאחר שחלפו למעלה מ-3 שנים מהבחירות המוניציפליות, נבחר יו"ר ש"ס באור עקיבא, אליהו אנקונינה, לממלא מקום קבוע של ראש העיר. רבנים ובכירים בירכו על המינוי (פוליטי)

אור עקיבא (צילום: Moshe Shai/Flash90)

לאחר שחלפו יותר משלוש שנים מהבחירות המוניציפליות, נבחר יו"ר תנועת ש"ס באור עקיבא, אליהו אנקונינה לממלא המקום הקבוע של ראש העיר.

בישיבת מועצת העיר שנערכה השבוע (ראשון) וזומנה בתוך שעות, אמר ראש העיר מר יעקב אדרי כי "בהתאם לחוות דעת היועץ המשפטי לעירייה, פיצלנו את ההצבעה לאישור מינוי אליהו אנקונינה למ"מ ראש העיר באופן קבוע". על פי חוות דעת היועץ המשפטי לעירייה, עו”ד אריאל ארונוביץ’, הישיבה שנערכה בשבוע שעבר מינתה את אנקונינה באופן זמני לתפקיד, והשבוע, כאמור, הוא נבחר באופן קבוע עד לסיום הקדנציה.

אליהו אנקונינה אמר בתגובה: "תודה לה'. אני זוכר שניסיתי לעזור לקב”ה לעשות קואליציה ואפילו שזה היה נראה מבטיח מכל פוזיציה אפשרית, מעולם זה לא הסתדר. זה מראה שרק מסובב הסיבות הוא זה שמסדר הכל לבדו, וכל דבר מגיע בעתו בלי לדחוק את השעה". אנקונינה הוסיף ואמר ש"הכל קבוע משמים, הכל מאתו יתברך. אני מאמין שהקב”ה ייתן לנו את הכוח, לשנס מותניים ויש הרבה עבודה. מי שמכיר את היישוב, השמיים הם הגבול. אפשר לעשות הרבה דברים ונעשה את זה ביחד”.

הפעיל החברתי המקומי אברהם אסולין: "שמחים לברך על המוגמר ובאמת לשים סוף לסיפור שנמתח כבר יותר מחצי קדנציה. היו"ר מלכתחילה היה האולטימטיבי לתפקיד גם מההיבט של הניסיון החברתי וגם החבירה המשותפת הלויאלית והאפקטיבית לראש העיר הנבחר, בזמן שכולם כבר היו בצד השני והימרו על ה "סוס הבטוח". מה עוד, שש"ס הינה המפלגה החזקה בעיר ושמספר חבריה זהים לליכוד ולסיעות מקומיות וחזקות פר אקסלנס".

רב העיר הרב אליהו אילוז: "עשרות בשנים שהנציג התורני ר' אליהו אנקונינה עושה למען כלל תושבי העיר אור עקיבא הן בדברים הנצרכים להם בפרט והן דברים הנצרכים לכלל. אני סמוך ובטוח שניסיונו הרב בעשייה הציבורית ייתן תקיפות יתירה למנף את החזון המקומי ולהצעיד את העיר קדימה בכל המישורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר