לאור הביקוש הגובר

ועכשיו גם לתושבי הצפון: בשר טעים, איכותי וכשר למהדרין!

שמחים לבשר: מותג הבשר וול-דאן מתחדש בסניף מפואר לרווחת תושבי צפת והסביבה: "רואים זכות וחובה להנגיש בשר איכותי ומהודר לכולם" - בהכשר הבד"ץ העדה החרדית (אוכל)

(צילום: יח"צ)

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, נוסף סניף חדש בעיר צפת. לאור הביקוש הרב לקצבייה איכותית באיזור הצפון בריכוזים החרדיים בהכשר הבד"ץ העדה החרדית, שמחים ברשת 'וול דאן' לבשר על הקצבייה הגדולה והחדשנית ביותר באיזור הצפון שהתווספה למשפחת 'וול דאן', הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים הר נוף ורוממה בירושלים, והסניף ברעננה ובית שמש המעניק שירות לכל אזור המרכז. הקצביה המרווחת שוכנת באיזור התעשיה החדש בצפת בבניין הפסנתר – שלאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה חוויית קניה כשלעצמה.

משחטות וול-דאן משמשות למעשה כספקיות הבשר - בעיקר של הבקר - לאולמות, מסעדות, קצביות, ובתי-המלון מהגדולים בארץ, מלבד העובדה כי המותג וול-דאן הוא מהמבוקשים ביותר בבתי ישראל ממגוון החוגים והעדות, הנהנים מהאיכות והטעם שיש למותג להציע.

אבל הבשורה האמיתית מבית וול-דאן מגיעה מתחום הכשרות. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף, על מנת שיוכלו כל קהילות ישראל ליהנות מהבשר האיכותי של 'וול דאן' – מטרת העל של האחים שמעון ודודו אסרף, בעלי המותג, שיעשו הכול על מנת להנגיש בשר ועופות טריים ואיכותיים לכל בית בישראל בכשרות המהודרת ביותר שיש.

"ברור שתמיד יש לאן לשאוף. האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות של בני-תורה - שהנטייה אצלם היא לחסוך בהוצאות - ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות".

נתחים טריים מקוצבים לפי בקשתכם!

מחכים לכם באתר הבית – שם תוכלו להזמין אונליין בקלות ובכיף את כל מוצרי וול דאן בשירות משלוחים עד הבית: לחץ כאן

להשיג בכל סניפי קצביות רשת וול-דאן בפריסה ארצית לשירותכם עם שירות משלוחים עד הבית:

ירושלים: חי טייב 15 הר-נוף: 02-6511841

המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

אהליאב 21 רוממה 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

וואטסאפ:

ירושלים: 052-711-7344

בני ברק: 054-9950979

צפת: דרך השוקולד מתחם העסקים של הצפון, בתי הפסנתר: 046551155.

חפשו וול דאן על המדפים ותהינו מבשר כשר, איכותי, זול וטעים!

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר