עוד סיבה לקנות ב 'נטו חיסכון'!

מגשי ט"ו בשבט ארוזים בכשרויות מהודרות

יצא לכם המיץ מלשלם ביוקר? סימן שעוד לא קניתם ב'נטו חיסכון' - סופר נח וסופר משתלם. גם לקראת ט"ו בשבט, שלא יוציאו לכם את המיץ. מגוון ענק של פירות ט"ו בשבט, כולל מגשים ארוזים ומוכנים להגשה. בכשרויות מהודרות (צרכנות)

'נטו חיסכון', הרשת הצומחת במגזר החרדי, מחוללת מהפכה צרכנית (צילום: יח"צ)

ט"ו בשבט בפתח וכולנו התרגלנו שפירות ט"ו בשבט הם עסק יקר. הגיע הזמן להבין שאפשר אחרת. מוזמנים ל'נטו חיסכון' לראות, לחוות ולחסוך בהוצאות. רשת נטו חיסכון הביאה לציבור הלקוחות חווית קניה מעולם אחר מבלי לשלם יותר.

'נטו חיסכון', הרשת הצומחת במגזר החרדי, מחוללת מהפכה צרכנית; ב'נטו חיסכון' יודעים כמה נח להשיג הכל תחת קורת גג אחת וכמה חשוב שיהיה לציבור הצרכנים הנאמן; מגוון עצום לבחירה, בכל הקטגוריות ובמחירים סופר נוחים תוך שמירה על חווית קניה שטרם נראתה. כבר רגילים לערוך את הקניות באחד מסניפי 'נטו חיסכון'? ברור! לדברים טובים מתרגלים מהר! ±

גם לקראת ט"ו בשבט, ראש השנה לאילנות, בנטו חיסכון פותחים יריד פירות טו בשבט ענק, עם שפע פירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל, טריים בכשרות בד"ץ העדה החרדית, פיצוחים ופירות מיובשים, בתפזורת, באריזות ובמגשים ארוזים להגשה קלה ונוחה ואפילו כמתנה והכל בכשרויות הכי מהודרות ותוך שמירה על חווית הקנייה הייחודית לרשת נטו חיסכון ובמחירים סופר משתלמים.

למעשה, בסניפי רשת 'נטו חיסכון' תמצאו תמיד, בדיוק את מה שאתם מחפשים, במקום מרווח, נגיש וממוזג, ובמחירים מצויינים.

צמיחת רשת 'נטו חיסכון' היא תולדה של היקף הביקושים ומשקפת הקשבה לצרכי הציבור ולהעדפותיו הצרכניות של ציבור הלקוחות הנאמנים שבוחר פעם אחר פעם, לערוך את הקניות לבית בסניפי הרשת בביתר ובצפת ובקרוב בעז"ה בערים נוספות כמו מעלות, אשדוד, אופקים ועוד.

סניפי 'נטו חיסכון' כוללים אלפי מ"ר, בהם כל מגוון מוצרי הצריכה הנדרשים למשפחה בישראל, תוך שמירה קפדנית על; מגוון, איכות, טריות, כשרויות, חוויה, שרות, נגישות ו- מחיר תחרותי וסופר משתלם המאפשר ל'נטו חיסכון' להבטיח לכם את הסל המשפחתי הזול ביותר.

'נטו חיסכון' היא ONE STOP SHOP, לכל מה שצריך בבית בתחומי המזון, המשקאות, התבלינים, הטואליטיקה, הניקיון והממתקים כלי המטבח והלבשת הבית

יש לכם סניף 'נטו חיסכון' ליד הבית ועוד לא חוויתם? בואו לנטו חיסכון ו-תחסכו לכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר