פסגת פיוס? סער פגש את איגוד הישיבות; הרגשה חיובית

על רקע גל הביקורות חסרות התקדים בישיבות, נפגשו הערב ראשי איגוד הישיבות עם שר החינוך גדעון סער, סגנו חה"כ מוזס, ומנכ"ל המשרד, והלינו בפניהם על מסע ההתנכלות חסר התקדים של פקחי המשרד לעולם הישיבות • הסיכום: תוקם ועדה לבחינת הנהלים • האם מוזס מספק את הסחורה? (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |

האם מסתמת תפנית במסע ההתעללות של משרד החינוך בעולם התורה, מסע שהגיע לשיא בימים האחרונים, כאשר גל ביקורות שלא היה כמותו מעולם פושט מדי יום על עולם ישיבות ומטריד את הלומדים? על פי נימת דבריהם של משתתפי הפגישה הערב עם שר החינוך גדעון סער, ייתכן שהתשובה לכך חיובית בהחלט.

בפגישה המדוברת, השתתפו שר החינוך גדעון סער, סגנו חה"כ מנחם לייזר מוזס ומנכ"ל המשרד, כשמנגד, ישבו ראשי איגוד מנהלי הישיבות, בראשם הרב אברהם פרידמן, הרב צבי רוט ומנכ"ל האיגוד הנמרץ - ר´ שלומי ברינלנט.

לדברי משתתפי הפגישה, הקשיב השר לדבריהם, תוך שהוא מציין את הערכתו הרבה לעולם התורה, ומסביר מצידו את הדברים שהיו ברקע הכבדת הביקורות.

הפגישה המדוברת, היא מבחן ליכולתו של סגן השר הטרי חה"כ מוזס, האם יעמוד באתגר שהציב להביא רוח חדשה בין המינסטר החילוני לבין סגנו החרדי, תוך סיום המשבר שהיה עם הציבור החרדי בתקופתו של הסגן הקודם - מאיר פרוש.

בסיומה של הפגישה, קיבלו המשתתפים את הבשורה מפי סגן השר מוזס, כי הוחלט על הקמת ועדה מיוחדת במשרד החינוך, שתבדוק את נהלי הביקרות החדשים, ותגבש נהלים מכאן ולהבא.

האם זה אומר כי מוזס הצליח היכן שפרוש נכשל? גורמים המקרובים לנושא - מסכמים זאת כך: "מוזס מספק את הסחורה"..

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר