דיווחים ישירים

טרור בירושלים: אישה בת 59 נהרגה, שני בני ישיבה נפגעו

לפחות שני בחורי ישיבה בין עשרות הפצועים. כונני ההצלה אמרו ל"כיכר השבת" כי השניים תושבי נתיבות, טופלו בסמוך לתחנה המרכזית ● בתוך כך דווח כי בת 59 נהרגה בפיגוע. היא נפצעה בתחילה אנוש והרופאים נלחמו על חייה ● המשטרה קיבלה דיווח על תיק חשוד (אקטואליה)

בני סגל | כיכר השבת |
השר לבטחון פנים בזירה (צילום: פלאש 90)

לפחות שני בחורי ישיבה בין עשרות הנפגעים בירושלים. כונני ההצלה מדווחים ל"כיכר השבת" כי השניים, תושבי נתיבות, טופלו בסמוך לתחנה המרכזית, מרחק של כמה עשרות מטרים, אותם כנראה עשו בריצה מבוהלת תוך שהם מסייעים לפצועים בזירה המדממת.

מצבם של השניים האחד קל והשני בינוני. הם פונו לבית החולים בתוך דקות אחדות, לאחר שתושאלו על-ידי השוטרים במקום, על מה שראו עיניהם, והאם זיהו אדם שהניח את המטען ונמלט מהמקום.

ובתוך-כך, דווח על הרוגה בפיגוע. מדובר באישה בשנות החמישים לחייה שנפצעה בתחילה באורח אנוש. הרופאים נלחמו על חייה, אולם המאבק כשל.

עובד התחנה המרכזית בירושלים, שלמה שטיינר, סיפר לאתר ynet כי שמע פיצוץ חזק מאוד: "הסתכלתי דרך חלון התחנה, ראיתי עשן מיתמר ובחור ישיבה שרץ שם ורגליו בוערות".

בידי ´כיכר השבת´ מידע כי עוברת אורח שהבחינה בתיק החשוד עוד הספיקה להתקשר למשטרה ולדווח על חפץ חשוד.

האשה הרחיקה עצמה מהמזוודה וכעבור דקות אחדות אירע הפיצוץ שהביא לפציעתם של עשרות.

התחנה המדוברת כוללת שתי תחנות ומשמשת רבים כנקודת מפגש ונסיעה.

כמעט בכל שעות היממה עומדים בתחנה זו עשרות נוסעים.

התחנה ממוקמת על הציר המרכזי המוביל לכיוון שכונות ´הר נוף´ וגבעת שאול וכן ליציאה מירושלים וליישובים הסמוכים כמבשרת, מוצא וטלז סטון.

(צפו בוידאו, באדיבות חדשות 2 באינטרנט)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר